در حالی که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان به عدد 108 میلیون نفر نزدیک می شود آخرین اخبار مربوط به این ویروس را مرور می کنیم.
کد خبر: ۱۳۰۴۰۷۶

به گزارش جام جم آنلاین ، آنچه در ادامه می آید مروری بر آخرین اخبار ویروس کرونا در رسانه های سراسر جهان است:

*یک سوم جمعیت بزرگسالان آمریکایی نسبت به تزریق واکسن کرونا شک و تردیدهای بسیار زیادی دارند و نمی خواهند آن را بزنند.

*خشم مردم استرالیا از برگزاری رقابت های تنیس اوپن این کشور ادامه دارد. این رقابت ها در ملبورن پارک برگزار می شود. تماشاگران بدون فاصله اجتماعی کنار یکدیگر می نشینند و انتقادات شدید رسانه ها از مسئولان برگزاری این رقابت ها ادامه دارد.

*ایتالیا که در آغاز همه گیری کرونا در جهان مرکز این بیماری در جهان بود همچنان به اعمال محدودیت های خود ادامه می دهد. این محدودیت ها اکنون به این شکل است که ممنوعیت های متعددی در رابطه با سفرهای بین شهری در این کشور وجود دارد.

*بر خلاف تصور ویتامین c و زینک کمکی به بهبود حال بیماران کرونایی نمی کند؛ این نتایج تحقیقی است ک در کلیولند آمریکا انجام شده است.

*بر اساس گزارش CNN زمانی که ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا به کرونا مبتلا شد حال و روز بدتر از چیزی بود که در رسانه ها عنوان شد و حتی پزشکان پیش بینی کردند که مجبور شوند او را زیر ونتیلاتور ببرند. آن زمان به دلیل حساسیت های انتخابات جزئیات زیادی از بیماری ترامپ منتشر نشد.

*آلمان به منظور جلوگیری از شیوع کرونای جدید در این کشور محدودیت های پروازی و سفرهای بین مرزی با کشورهای چک و اتریش ایجاد می کند.

*اوضاع بسیار بد همه گیری کرونا در پرتغال باعث شده تا کشورهای متعدد اروپایی به پرتغال تیم های پزشکی و تجهیزات پزشکی ارسال کنند.

*تحلیل های آماری نشان می دهد اقتصاد انگلیس به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا در سال 2020 با رکورد 9.9 درصد روبرو شده است.

*استاتین ها خطر مرگ و میر ناشی از کرونا را کاهش می دهند؛ در واقع مطالعات نشان می دهد داروهای کلسترول مصرف شده توسط هشت میلیون انگلیسی احتمال مرگ و میر ناشی از ویروس را تا 43 درصد  در بیماران بیمارستان کاهش می دهد.

*احتمالا از هر 10 بریتانیایی چهار نفر مبتلا به کرونا شده اند.

*رییس بهداشت اتحادیه اروپا احتمال بدی را مطرح می کند. او می گوید که ممکن است ویروس کرونا تا ابد با انسان بماند. آمون در اینباره گفت: «احتمال زیادی وجود دارد که این ویروس همیشه با انسان بماند و به سرعت خودش را با شرایط بدنی انسان هماهنگ می کند.»

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها