رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خبر داد؛

دستگیری شرور زنانه‌ پوش در پایتخت

حوادث سیستان و بلوچستان؛ آدم ربایی

دستگیری شرور آدم ربا در دلگان

ماموران پلیس آگاهی شهرستان "دلگان" شرور آدم ربا را دستگیر و تسلیم قانون کردند.
کد خبر: ۱۳۰۳۵۶۲
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از پلیس، سرهنگ "غلامرضا نورا" در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: مهرماه سال ۹۷ نوجوانی در یکی از استان های همجوار، توسط سرنشین یک دستگاه خودرو ربوده شده و به مکانی نا معلوم منتقل می شود.
 
دستگیری شرور آدم ربا در دلگان
وی افزود: عامل ربایش پس از گذشت ۴ماه و اخذ مبالغ هنگفت از بستگان وی، سرانجام فرد ربوده شده را  آزاد می کند و متهم پس از اخاذی به مدت ۲ سال متواری و زندگی مخفیانه داشته است.
فرمانده انتظامی "دلگان" با بیان اقدام ماموران برای شناسایی و دستگیری عامل آدم ربایی، عنوان کرد: با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی سرانجام محل تردد وی در یکی از مناطق این شهرستان شناسایی و در مخفیگاهش طی اخذ نیابت قضائی طی یک عملیات پلیسی دستگیر و به پلیس  آگاهی "دلگان" منتقل می شود.
سرهنگ نورا با بیان اینکه علت و انگیزه ربایش در دست بررسی است، بیان داشت: متهم در بررسی و تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان "دلگان" در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با مخلان نظم وامنیت، خاطر نشان کرد: جرایم خشن جزء خط قرمز پلیس است و  مقابله با آن از اولویت های پلیس به شمار می رود مجرمان بدانند در صورتی که به زندگی عادی خود برنگردند، منتظر برخورد سخت و قاطعانه پلیس باشند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها