حوادث سیستان و بلوچستان؛ آدم ربایی

دستگیری شرور آدم ربا در دلگان

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری سرکرده اراذل و اوباشی که با قدرت‌نمایی پوشالی در فضای مجازی اقدام به بزرگنمایی کرده و به دلیل آدم‌ربایی تحت تعقیب پلیس بود، در کمتر از ۲۴ ساعت همراه همدستانش در کرج، خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۳۲۰۶

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم، سرهنگ محمد نادربیگی دراین باره اظهار کرد: در پی دریافت یک فقره پرونده آدم‌ربایی به پلیس آگاهی استان، رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

بررسی‌ها نشان داد، شاکی که در خرید و فروش ارز فعالیت داشته از طریق سایت‌های خرید و فروش کالا، با این فرد آشنا می‌شود.

در روز حادثه او برای فروش ارز به آدرس اعلامی از سوی خریدار می‌رود که در اقدامی غافلگیرانه فرد شرور همراه ۲ نفر دیگر وی را محاصره کرده و پس از ربودن و انتقال شاکی به مکانی نامعلوم، تمامی موجودی کارت بانکی او را به مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان برداشت می‌کنند و پس از سرقت خودرواش متواری می‌شوند.

با بررسی سوابق متهم ردیف اول، مشخص شد که وی پیشتر چندین‌ فقره سرقت مسلحانه در تهران و کرج و همچنین ۲ فقره آدم‌ربایی را در استان‌های مازندران و تهران در پرونده خود داشته که از سوی پلیس دستگیر و دوران محکومیت تمامی جرایم ارتکابی را سپری کرده بود.

در حال حاضر نیز به جرم شرارت و قدرت‌نمایی در فضای مجازی تحت تعقیب پلیس امنیت عمومی استان البرز است.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی، در کمتر از۲۴ ساعت هر ۳متهم این پرونده در منطقه حصارکرج دستگیر شدند و از آنها تعداد زیادی قمه، گاز اشک‌آور و ۳ دستگاه خودرو پژو و سمند که در هنگام ارتکاب جرم از آن استفاده می‌کردند کشف شد. متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در مواجهه با مستندات و شواهد موجود به جرم خود مبنی بر آدم‌ربایی و سرقت اعتراف کردند.

وی با اشاره به این‌که متهم با قدرت‌نمایی پوشالی در فضای مجازی اقدام به جمع‌آوری فالوور کرده و تا‌کنون ۲۰ هزار نفر بازدید‌کننده دارد، اظهار کرد: متهمان برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی استان البرز قرار دارند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال شرارت و جرایم مشابه از سوی سرکرده این باند، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب کرج، دستور چاپ تصویر بدون پوشش نامبرده را در رسانه‌های جمعی صادر کرده است، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه یا توسط این فرد و همدستانش مورد ربایش، سرقت، شرارت و غیره قرار گرفته‌اند درخواست می‌شود برای پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی استان البرز، واقع در میدان طالقانی کرج، ابتدای بلوار تعاون مراجعه کنند.

ابهت پوشالی شرور مجازی شکست (+عکس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها