حوادث البرز؛ اراذل و اوباش

بازداشت ۱۹ اوباش در البرز

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۱۹ اوباش و مزاحم مردم طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان های این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۶۷۳۴
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایران آنلاین، سردار عباسعلی محمدیان روز چهارشنبه  اظهار داشت: این افراد در مناطق مختلف البرز برای مردم مزاحمت ایجاد می کردند که با شناسایی به موقع پلیس ، دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: پلیس امنیت عمومی استان البرز برای تامین امنیت، آرامش و آسایش شهروندان طرح های مقابله با اراذل و اوباش را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده و با تشدید کنترل بر رفتار افرادی که قصد دارند با قدرت کاذب و پوشالی خود، نظم عمومی را  مختل کنند به شدت برخورد می کند.
 
بازداشت ۱۹ اوباش در البرز
وی دربخش دیگری ازسخنان خود درخصوص اوباش سابقه دار خاطرنشان کرد:  اوباش سابقه دار و نامی در مناطق مختلف استان البرز بویژه آنهایی که  از زندان آزاد شده اند زیر پوشش کنترل پلیس هستند و تمام تحرک ها، پاتوق و  فعالیت های آن ها به طور نامحسوس کنترل می شود و در صورت ارتکاب جرم بلافاصله تحویل مراجع قضایی خواهند شد.
فرمانده انتظامی استان البرز، با بیان این که استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است ، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد خواهد کرد
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها