مرد جوان که در جنایتی هولناک به دنبال اختلاف خانوادگی همسرش را با چاقوی آشپزخانه به قتل رسانده بود، پس از گذشت ۴۰ روز به قتل اعتراف کرد.
کد خبر: ۱۳۰۳۰۵۷
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایران، رسیدگی به این پرونده از دوم دی امسال به دنبال مرگ مشکوک زن جوانی به نام - مینا ۲۶ ساله - در یکی از بیمارستان‌های کرج شروع شد. همسر مینا در نخستین تحقیقات مدعی شد وی خودزنی کرده است. اما وقتی جسد به دستور قاضی محمد عنبری بازپرس شعبه یکم دادسرای جنایی کرج به پزشکی قانونی منتقل شد نتیجه بررسی‌ها نشان داد زن جوان به قتل رسیده است؛ بنابراین همسر مینا به‌عنوان نخستین مظنون این جنایت بازداشت شد، اما وی همچنان اصرار بر بی‌گناهی داشت با این حال وقتی به اداره پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد سرانجام به قتل اعتراف کرد.
 
اعتـراف به همسر کشی بعد از ۴۰ روز
این متهم در اظهاراتش گفت: من و مینا پنج سال قبل ازدواج کردیم و یک فرزند داریم روز حادثه به‌دنبال اختلاف‌های خانوادگی که داشتیم با هم درگیر شدیم و من بشدت عصبانی شدم و با چاقویی که روی پیشخوان آشپزخانه قرار داشت ضربه‌ای به همسرم زدم در آن لحظه آنقدر عصبی بودم که کنترلم را از دست داده بودم بعد که به خودم آمدم متوجه اشتباهم شدم خیلی زود مینا را به بیمارستان رساندم، ولی دیگر دیر شده بود و در اثر شدت خونریزی فوت کرد از ترسم به دروغ به خانواده‌اش گفتم که مینا خودزنی کرده است و آن‌ها هم باور کردند، چون همسرم این اواخر دچار افسردگی هم شده بود.
سرهنگ نادر بیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: به‌دنبال اعتراف این متهم وی به اتهام قتل عمد بازداشت شد و بزودی بازسازی این صحنه جنایت با حضور بازپرس عنبری وکاراگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی استان البرز انجام خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها