در پنجمین جشنواره حامیان حقوق مصرف کنندگان استان آذربایجان شرقی

شرکت بیمه کوثر موفق به دریافت تندیس نقره ای شد

کد خبر: ۱۳۰۲۷۵۹

رئیس هیئت مدیره گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب به نمایندگی از هلدینگ لوازم خانگی این مجموعه (انتخاب الکترونیک) نهمین تندیس زرین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را از رئیس این سازمان دریافت کرد.
 

برگ زرین جدید در کارنامه افتخارات انتخاب الکترونیک


به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، عباس تابش، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان وتولیدکنندگان در سفری یک روزه به استان اصفهان نهمین تندیس زرین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را به پاس یک‌سال تلاش بی‌شائبه در حوزه رضایت مشتریان به گروه صنعتی انتخاب الکترونیک تقدیم کرد.
 
تابش پس از این با حضور در نشست مشترک مدیران ارشد گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، این موفقیت را گامی جدید در راستای افزایش سطح رضایتمندی مشتریان از صنعت لوازم خانگی ایران برشمرد و گفت: گروه انتخاب به عنوانبزرگ ترین تولیدکننده لوازم خانگی در کشور از سطح رضایتمندی مطلوبی در میان مشتریان و مصرف‌کنندگان برندهای خود برخوردار است.
 
وی با اشاره به میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش محصولات برندهای وابسته به گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، افزود: بی‌شک انتخاب الکترونیک یکی از طلایه‌داران عرصه خدمات پس از فروش در کشور است که توانسته با اشتغالزایی برای بیش از هفت هزارنفر، گامی جدید در صنعت پیشران لوازم خانگی ایران بردارد. 

رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تصریح کرد: سرمایه اجتماعی بدست آمده از اعتماد مشتریان به خدمات پس از فروش محصولات برندهای وابسته به گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، قابل قیمت‌گذاری نیست و تمرکز بر ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت به مشتریان بخش مهمی از زنجیره ارزش این مجموعه محسوب می‌شود. 

برگ زرین جدید در کارنامه افتخارات انتخاب الکترونیک

امیر پاشا پیدایش، مدیرعامل شبکه گسترده خدمات پس از فروش گروه صنعتی انتخاب الکترونیک نیز در این نشست با تاکید بر تمرکز گروه انتخاب بر ضرورت رضایت مشتریان، تصریح کرد: انتخاب الکترونیک به عنوان پرچمدار صنعت پیشران لوازم خانگی ایران، گستره خدمات پس از فروش خود در کشور را به میزان قابل توجهی افزایش داده و می‌کوشد تا با اهتمام به ضرورت‌های زمانی، خدمات پس از فروش محصولات لوازم خانگی برندهای وابسته به انتخاب الکترونیک را در اولین فرصت ارائه نماید.
 
رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در پایان این نشست مشترک به همراه رئیس هیئت مدیره گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب و مدیرعامل شبکه خدمات پس از فروش انتخاب الکترونیک از مرکز ارتباط با مشتریان گروه انتخاب بازدید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها