معاون صدای رسانه ملی از تاثیر رسانه بر سواد حقوقی می‌گوید

رادیو؛ مجری آموزش‌های همگانی حقوقی

طی حکمی از سوی علی بخشی‌زاده، معاون صدای رسانه ملی، منصور قصری‌زاده به عنوان مدیر جدید رادیو قرآن معرفی شد.
کد خبر: ۱۳۰۲۴۱۳
به گزارش جام جم آنلاین، در جلسه معرفی مدیر جدید رادیو قرآن، علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی با اشاره به انتقال مجتبی ایزدی مدیر اسبق این رادیو به معاونت سیما اظهار داشت: علیرغم میل باطنی اگرچه ایشان به ظاهر از رادیو می روند ولی از محضر ایشان استفاده خواهیم کرد.
 
آقای ایزدی تجربه بالایی دارند و در هر حوزه‌ای موفق هستند و نمونه بارز آن افزایش چشمگیر مخاطبان رادیو قرآن است به طوری که امروز رادیو قرآن یکی از افتخارات معاونت صداست.
 
وی افزود: همکاران کاربلد و مومن در رادیو قرآن مشغول به کار هستند و این شبکه رادیویی با درایت آقای ایزدی جنبش خوبی داشته است ولی انتظار من از این مجموعه ایجاد وضعیت و جایگاهی مطلوب تر در رسانه است.
 
معاون صدا بیان کرد: آقای قصری زاده (مدیر رادیو قرآن) سال ها در حوزه های مختلف دلسوز سازمان و در گزینش سازمان نیز منشاء اثر بوده اند و نوع سلوک ایشان بسیار ویژه است. 
 
مجتبی ایزدی، مدیر سابق رادیو قرآن و سرپرست فعلی مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما نیز در ادامه جلسه گفت:  شروع فعالیت خود با قرآن را از نعمات الهی می دانم و خدا را سپاس می گویم و امیدوارم بتوانم در سیما هم کار قرآنی انجام دهم.
 
ایزدی از معاون صدا به خاطر همراهی ایشان و از تلاش همکاران، مدیران و کارشناسان به خاطر حجم بالای کار به ویژه تولید ۵۴۰۰ برنامه کوتاه، مازاد بر کار جاری در این شبکه رادیویی ، قدردانی کرد.
 
وی در پایان گفت: جناب آقای قصری زاده از قدیم با مجموعه انس داشتند و با سابقه‌ای که دارند قطعا می توانند منشأ خدمات خوبی باشند.
 
همچنین قصری زاده اظهار داشت: شبکه قرآن بلندگوی مستقیم کلام خدا و اهل بیت است و این موضوع کار را سخت می کند. به هر میزان که انسان به قرآن نزدیک شود احساس می کند مسئولیتش سنگین تر شده است.
 
وی افزود: با توجه به لایتناهی بودن قرآن ، شبکه رادیویی قرآن به معنای حقیقی باید سرآمد شبکه ها قرار گیرد و این به عهده علاقه‌مندان به قرآن و وظیفه مدیران است و بسترسازی برای این امر باید در اولویت قرار گیرد.
 
قصری زاده بیان کرد: امیدواریم با توکل به عنایت پروردگار بتوانیم حق مطلب را به اندازه وسع خود به ادا کنیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها