حوادث خراسان رضوی؛ قتل

تازه داماد در یک قدمی طناب دار!

راز قتل یک زن در سینه مرد همسایه

سکوت ۱۰ساله شاهد جنایت شکست

مردی که شاهد قتل یک زن توسط همسایه‌اش بود، بعد از ۱۰ سال سکوتش را شکست و جزئیات جنایت را فاش کرد.
کد خبر: ۱۳۰۲۱۱۳

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام جم، سی‌ام دی امسال مردی با پلیس ۱۱۰ تهران تماس گرفت و ادعای عجیبی را مطرح کرد.

او به ماموران گفت: همسایه‌شان ۱۰ سال قبل زنی را کشته و حالا می‌خواهد راز این جنایت را فاش کند.

این مرد در تشریح ماجرا گفت: با مرد معتادی که میوه‌فروش دوره‌گرد بود، همسایه بودم. شانزدهم اسفند سال ۸۹ از محل کارم به خانه آمدم و صدای دعوا از خانه او شنیدم. احتمال دادم دعوای خانوادگی است و بعد صدا قطع شد. نیمه‌شب مقابل پنجره ایستاده بودم که مرد همسایه را دیدم که جسد زنی را در میان پتو قرار داده و همراه چند مرد دیگر از خانه بردند. آن مرد را زیر نظر داشتم و یک شب شنیدم تلفنی به مردی می‌گفت جسد را در حوالی سبزوار دفن کرده‌اند. بعد از چند روز آگهی یک زن گمشده را دیدم که چهره آن زن به مقتول شبیه بود.

در این مدت سکوت کردم اما حالا می‌خواهم راز قتل را فاش کنم. با توجه به گفته‌های این مرد، ماموران پرونده افراد گمشده را بررسی کردند که معلوم شد اسفند سال ۸۹ پرونده زنی با مشخصاتی که شاهد ماجرا می‌گوید در پلیس آگاهی و دادسرای جنایی تهران مطرح شده بود.

ماموران با کشف این سرنخ‌ها مرد میوه‌ فروش را دستگیر کردند که او در جریان تحقیقات مدعی شد؛ زن جوان و شوهرش برایم مواد می‌آوردند. آن شب قرار بود آن زن مواد را بیاورد که نیامد. سراغ شوهرش رفتم که ادعا کرد همسرش ناپدید شده است. مدتی بعد از این ماجرا از برادرشوهر این زن شنیدم که او را کشته و جسدش را در حوالی سبزوار دفن کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها