فرمانده قرارگاه تاکتیکی کمیته جستجوی مفقودین:

۱۳۰۰ شهید مفقودالاثر هنوز شناسایی نشده‌اند‌

خانواده شهید «محمدحسین لطفی بهادرانی‌زاده» به زیارت شهید خود رفته و پس از سال‌ها فراق و دوری، مزار پاک این شهید والامقام را در آغوش گرفتند.
کد خبر: ۱۲۹۹۴۳۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دفاع پرس، دی سال ۱۳۹۲ بود که پیکر‌های مطهر پنج شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در میدان امام حسین (ع) تهران تشییع و خاکسپاری شدند؛ شهدای گمنامی که خانواده‌های هرکدام از آن‌ها سال‌هاست که منتظر رسیدن خبری از شهید خود هستند.

چند روز قبل بود که پس از انجام آزمایش دی. ان.‌ای توسط یکی از خانواده‌های معظم شهدای گمنام، سرانجام انتظار ۳۵ ساله آن‌ها پایان یافت و خانواده «محمدحسین» فهمیدند که فرزند شهیدشان، هفت سال است که در میدان امام حسین (ع) تهران آرمیده است و این‌گونه شد که از آن روز، این یادمان شهدا میزبان چهار شهید گمنام و شهید «محمدحسین لطفی بهادرانی‌زاده» شد.

صبح امروز (یک‌شنبه)، سرانجام خانواده شهید «محمدحسین لطفی بهادرانی‌زاده» به زیارت شهید خود رفته و پس از سال‌ها فراق و دوری، مزار پاک این شهید والامقام را در آغوش گرفتند. مراسم با مداحی «حامد خمسه» برگزار شد و تعدادی از مردم و برخی از مسئولان نظیر شهردار منطقه ۱۲ تهران، در آن شرکت کردند.

مادر

مادر شهید «محمدحسین لطفی بهادرانی‌زاده»، یکی از مادران صبور این مرز و بوم است که هنگام در آغوش گرفتن مزار پاک فرزند شهید خود، گفت: «من پنج فرزند دارم که دو تای آن‌ها به نام محمدحسین و علی به شهادت رسیده‌اند. فرزند دیگرم علی، اکنون ۱۴ سال است که مفقودالاثر است و اگر لازم باشد، حاضرم سه فرزند دیگر خود را نیز برای انقلاب و مردم بدهم تا کشور اسلامی‌مان سرافزار و سربلند باشد.

خاطرنشان می‌شود؛ شهید «محمدحسین لطفی بهادرانی‌زاده» یکم مرداد سال ۱۳۴۸ متولد شد و در اسفند سال ۱۳۶۴ به مقام شهادت نائل آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها