یوونتوس در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 4-1 اودینزه را شکست بدهد.
کد خبر: ۱۲۹۹۵۰۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، در شبی که کریس رونالدو دوبار دروازه حریف را باز کرد، یوونتوسی ها موفق شدند با نتیجه 4-1 اودینزه را شکست بدهد و بار دیگر به رتبه پنجم جدول برگشت.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

 

در ادامه یوونتوسی ها بازی را در دست گرفتند و حملات بیشتری روی دروازه حریف داشتند؛ هرچند در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. تا اینکه سرانجام در دقیقه 31 توانستند به گل برسند.

 

هوشمندی آرون رمزی باعث شد تا کریس رونالدو پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شود و بعد از یک نفوذ خوب، با شوتی دیدنی دروازه حریف را باز کرد.

 

برتری یوونتوسی ها بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 39، چیزی نمانده بود که آرون رمزی با یک شوت تماشایی دروازه میهمان را برای بار دوم باز کند اما واکنش تماشایی موسو، مانع از گلزنی او شد.

 

در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل دنبال شد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به سود یووه به پایان رسید.

 

نیمه دوم را هم یوونتوس بهتر آغاز کرد و در دقیقه 49 به گل دوم رسید. پاس در عمق عالی از کریس رونالدو باعث شد تا فدریکو کیه‌زا با دروازه بان حریف تک به تک شود و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه اودینزه فرستاد.

 

تنها سه دقیقه بعد یوونتوس به گل سوم رسید اما داور بعد از استفاده از VAR، این گل را به دلیل خطای هند رمزی، نپذیرفت. برتری یووه ادامه داشت اما در دقیقه 57، این اودینزه بود که می توانست به گل برسد ولی ضربه سر لارسن به تیر دروازه یوونتوس برخورد کرد.

 

در ادامه باز هم این یوونتوسی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه در دقیقه 70 به گل سوم رسیدند. توپ‌ربایی عالی بنتانکور در میانه زمین و پاس در عمق او، رونالدو را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه مطمئن، اختلاف را به سه گل افزایش داد.

 

تیم میهمان که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و می توانست خیلی زود یکی از گل های خورده را جبران کند اما ضربه زیگلار هم به تیر دروازه شزنی برخورد کرد.

 

حملات اودینزه ادامه پیدا کرد و سرانجام در دقیقه 90، سرانجام قفل دروازه یووه باز شد. حرکت خوب مولینا از سمت چپ وپاس در عرض او، با دخالت نستروفسکی به زیگلار رسید و او هم به راحتی دروازه خالی را باز کرد.

 

اما این هم پایان کار نبود و در سومین دقیقه از وقت های تلف شده، یوونتوس به گل چهارم رسید. این بار پاس در عمق دانیلو بود که دیبالا را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم در حالی که توسط مدافعان حریف تحت فشار بود، با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد تا بازی با نتیجه 4-1 به سود یوونتوس به پایان برسد.

 

    برتری مقتدرانه یوونتوس مقابل اودینزه با درخشش رونالدو

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها