معاون اجتماعی پلیس استان همدان با اشاره به ماجرای قتل زن ۵۵ ساله در شهر کبودراهنگ گفت: این قتل به‌ علت خصومت شخصی و اختلاف حساب اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۱۲۹۹۲۹۱
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، حسین بشری در گفت‌وگو با ایسنا، مطرح کرد: متهم که ۲۷ سال سن دارد، در اعترافات خود ادعا کرده است که به‌ علت اختلاف حساب درباره معامله‌ای که با مقتول و خانواده‌اش انجام داده، مرتکب این جنایت شده است.
 
زن کبودراهنگی قربانی اختلاف حساب شد
وی افزود: قاتل وارد خانه دو طبقه‌ای در محله کولی‌آباد کبودراهنگ می‌شود و با زن ۵۵ ساله ای که در طبقه پایین خانه تنها بوده، درگیر می شود و با چندین ضربه توسط جسم سخت و تیز او را به‌شدت مجروح می‌کند.
بشری ادامه داد: پسر مقتول با شنیدن سروصدا و درگیری از طبقه بالا خودش را به طبقه پایین و محل حادثه می‌رساند و بلافاصله با دیدن این صحنه با قاتل درگیر شده و در ادامه درگیری قاتل مجروح و بیهوش می‌شود.
وی با بیان اینکه در تحقیقات ابتدایی و اعترافات اولیه قاتل انگیزه خود را از قتل اختلاف حساب عنوان کرده است، اظهار کرد: ادعای مقتول که با این خانواده اختلاف حساب داشته و یا هر علت دیگری که بوده، باید بررسی شود.
بشری خاطرنشان کرد: در حال‌حاضر پرونده در حال رسیدگی است و تحویل مقامات قضایی شده و پلیس در حال انجام کارهای تحقیقات مقدماتی است که پس از این علت و انگیزه قتل اطلاع‌رسانی خواهد شد.
وی توصیه کرد که مردم خویشتن‌داری کنند و اگر مشکلی یا اختلاف حسابی با کسی دارند مرتکب قتل نشوند، اگر قتلی اتفاق بیفتد و اولیای دم پیگیری کنند به‌طور قطع قاتل نیز قصاص می‌شود بنابراین در چنین مواردی باید خشم کنترل شود تا این‌گونه اتفاقات پیش نیاید.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها