به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پدال، تسلا برخلاف شایعات پیشین از ماه ژانویه وارد بازار هند نخواهد شد اما در سال ۲۰۲۱ این اتفاق رخ خواهد داد.
هند تلاشهایی برای مقبولیت خودروهای الکتریکی در بازار انجام داده و میخواهد از وابستگی خود به نفت بکاهد اما تا به اینجا مشکلاتی همچون فقدان زیرساختها وجود دارد که باید حل شود.
دولت هند در ماه سپتامبر اعلام کرد برنامهای برای ارائه مشوقهای ۴.۶ میلیارد دلاری تا سال ۲۰۳۰ به کمپانیها دارد تا تأسیسات تولید باتری خودروهای الکتریکی در این کشور را راهاندازی کنند. در سال ۲۰۱۹ تنها ۳۴۰۰ دستگاه خودروی الکتریکی در این کشور به فروش رفتند درحالیکه خودروهای درونسوز فروش ۱.۷ میلیون دستگاهی داشتند.
اولین محصول تسلا در هند از نوع مدل ۳ خواهد بود که قیمت پایه بیش از ۷۴ هزار دلار در این کشور خواهد داشت. در واقع قیمت این خودرو در هند حدود دو برابر قیمت مدل ۳ پایه در آمریکاست.
تسلا که اخیراً در بورس اوراق بهادار حضور یافته افزایش بیش از ۶۵۰ درصدی ارزش سهام خود در سال ۲۰۲۰ را ثبت نموده و ارزش بازاریاش به بیش از ۶۰۰ میلیارد دلار رسیده است. در واقع تسلا ارزشمندتر از ۹ خودروساز بزرگ دنیا بوده و ماسک هم به دومین فرد ثروتمند روی زمین پس از جف بزوس تبدیل شده است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد