اخبار جهان ورزش در چند خط؛

رونالدوی قرن / کمک ورزش جهان به شیوع ویروس کرونا!

آخرین اخبار جهان ورزش را اینجا بخوانید.
کد خبر: ۱۲۹۷۹۱۳

به گزارش جام جم آنلاین ، آنچه در ادامه می آید مروری بر آخرین اخبار ورزشی در رسانه های مختلف جهان است.

 

*سایت علمی live sience خودداری از اتخاذ تصمیم برای توقف بسیاری از فعالیت ها و تورنمنت های ورزشی در سه کشور استرالیا، بریتانیا و آمریکا را یکی از دلایل شیوع ویروس کرونا در جهان می داند. نگاه منفعت طلبانه سران برخی از لیگ ها و تورنمنت ها مانع از تعطیلی برخی از رقابت ها شده است. در این گزارش بر روی این تاکید شده است که برگزاری رویدادهای ورزشی کمک زیادی به حفظ شدت و قدرت کووید 19 در سطح جوامع کرده است.

*سایت گاردین خبر داد که انتقال لیونل مسی به منچسترسیتی بیشتر از هر زمان دیگری به واقعیت تبدیل شده است.

*سایت cbs در گزارشی به این اشاره کرد که ورزش زنان در این کشور بیشتر از ورزش مردان آسیب دیده است. 23 درصد از تیم های ورزشی زنان در این کشور منحل شده اند و یا اینکه فعالیت های آنها کاملا متوقف شده است. بسیاری از باشگاه های ورزشی به محض قرار گرفتن در مرز ورشسکستگی اقدام به منحل کردن تیم های زنان خود می کنند.

*بازیکنان تیم ملی کریکت آفریقای جنوبی پیش از دیدار با سریلانکا در تورنمنت بین المللی این کشور اقدام به بالا بردن مشت های خود در راستای دفاع از جنبش «زندگی سیاهان اهمیت دارد» کردند. پیش از مسابقه به آنها تاکید شده بود که حرکت غیرورزشی انجام ندهند اما بازیکنان این تیم در بیانیه ای نوشتند: «مشت بلند شده ما حرکتی قدرتمند در تاریخ ورزش است.»

*سون یانگ قهرمان چینی شنای 3 گانه المپیک که به دلیل نادیده گرفتن قوانین ضددوپینگ هشت سال از حضور در میادین محروم شده است در نظر دارد که هر چه سریعتر این حکم را بشکند و بابت این مسئله حتی از دولتمردان کشورش هم کمک گرفته است.

*یک منبع معتبر ادعا کرد پوچتینو سرمربی اسبق تاتنهام هاتسپر با پاری سن ژرمن قرارداد بست. توخل به تازگی از این تیم اخراج شده است.

*مراسم گلوپ ساکر در دبی امارات درحال برگزاری است و بر این اساس روبرت لواندوفسکی موفق شد به عنوان برترین بازیکن سال 2020 معرفی شد. رونالدو هم برترین بازیکن قرن شد.

*کریستیانو رونالدو ستاره ۳۶ ساله یوونتوس ابراز امیدواری کرد که تا چند سال آینده بتواند همچنان به بازی فوتبال ادامه بدهد و بازنشستگی خود را کاملا تکذیب کرد.

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها