آخرین اخبار جهان ورزش را اینجا بخوانید.
کد خبر: ۱۲۹۸۱۷۶

به گزارش جام جم آنلاین ، آنچه در ادامه می آید مروری بر مهم ترین اخبار دنیای ورزش در 24 ساعت گذشته است.

*بر اساس خبر خبرگزاری سوهو ارتکاب به دوپینگ از این پس در کشور چین جرم تلقی می شود و مرتکب آن ممکن است تا سه سال به زندان برود.

*راجر فدرر تنیسور 38 ساله سوییسی به دلیل مصدومیت زانو تنیس اوپن استرالیا را از دست داد اما سایت توتواسپورت خبر مهم تری درباره او دارد. گویا مصدومیت های پی در پی باعث شده تا او به فکر خداحافظی از ورزش قهرمانی بیفتد. البته فدرر این خبر را تایید نکرده است.

*نخستین مسابقه بزرگ UFC و یا همان مسابقات مبارزه نهایی ژانویه بین کونور مک گرگور و داستین پویریر برگزار می شود. این مسابه در ابوظبی امارات برگزار خواهد شد و کسانی می توانند به سالن برگزاری مسابقه بروند که واکسن کرونا زده باشند.

*ویروس شناسان سوئیسی هشدار دادند که تمامی رقابت های اسکی در سوئیس، اتریش ، فرانسه و نروژ باید لغو شود چرا که اسکی به دلیل برگزاری در دمای پایین خطرناک ترین ورزش جهان برای شیوع ویروس کروناست.

*امیر خان بوکسور پاکستانی الاصل انگلیسی در روزهای اخیر اقدامات بسیار عجیب و انتقادبرانگیزی انجام داده است. او ابتدا در مراسمی نخست وزیر کرونایی پاکستان را در آغوش کشید و سپس در دوبی در کنار کریس رونالدو قرار گرفت. حالا بیم آن می رود رونالدو بار دیگر به کرونا مبتلا شده باشد. این ستاره پرتغالی یوونتوس که اخیرا بازیکن قرن جهان شده است پیش از این سابقه ابتلا به کرونا را دارد.

*حبیب نورماگدوف چهره مشهور رقابت های UFC که چندی پیش با اعلام بازنشستگی گفته بود گاوداری را به رقابت ها ترجیح می دهد در مصاحبه ای گفت که مسئولان UFC به او اصرار می کنند که به رینگ برگردد. او احتمال بازگشت خود به این رقابت ها را رد نکرد.

*به دلیل شیوع ویروس کرونای جهش یافته در بریتانیا کلیه کشورهای این قلمرو تا شش ماه آینده میزبان هیچ رویداد بین المللی نخواهند بود.

*سباستین وتل راننده آلمانی فرمول یک در گفت و گویی با اشپیگل به شدت از حضور و تصمیم گیری سیاستمداران در رقابت های فرمول یک انتقاد کرد و گفت که نمی تواند این وضعیت را تحمل کند و امیدوار است روزی سیاستمداران مختلف دنیا دست از سر فرمول یک بردارند.

*به دلیل افزایش دوپینگ در میان دوچرخه سواران شرکت کننده در رقابت های توردوفرانس از این پس رصد بر روی آنها بیشتر خواهد شد و مدام از لحاظ نمونه گیری مورد آزمایش قرار می گیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها