مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در دفاتر حضرات آیات صافی گلپایگانی، علوی گرگانی، شبیری زنجانی، نوری همدانی و وحید خراسانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۹۷۶۰۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در دفاتر حضرات آیات صافی گلپایگانی، علوی گرگانی، شبیری زنجانی، نوری همدانی و وحید خراسانی برگزار می‌شود.
مجلس سوگواری و عزاداری شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س)، در دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی از روز دوشنبه 8 دی‌ماه الی چهارشنبه 10 دی‌ماه اسفندماه از ساعت 9:30 تا 11 صبح در خیابان انقلاب-کوچه 6 برگزار خواهد شد.
همچنین مراسم عزاداری ایام فاطمیه از روز دوشنبه به مدت 4 روز از ساعت 9 الی 10 صبح در دفتر آیت‌الله علوی گرگانی در خیابان صفائیه-کوچه 26 برقرار است.

هم‌زمان با ایام شهادت جان‌سوز حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم عزاداری در دفتر آیت‌الله شبیری زنجانی برگزار می‌شد، این مراسم از روز دوشنبه (نهم دی‌ماه) به مدت سه روز (سیزدهم تا پانزدهم جمادی الأول) از ساعت 10:30 صبح در بلوار بهار- کوچه 6 برگزار می شود.
در این مراسم حجج‌اسلام آقایان حائری قزوینی، میردامادی و رفیعی سخنرانی خواهند کرد و آقای حاج عباس حیدر زاده مصیبت سرایی می‌نماید، این مراسم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار و به‌طور زنده از صفحه اینستاگرام رسمی دفتر پخش خواهد شد.
بنابراین گزارش مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در دفتر آیت‌الله نوری‌همدانی نیز از روز دوشنبه به مدت سه روز از ساعت 10 تا 11 در خیابان صفائیه کوچه 33 برگزار می‌شود.
مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) در دفتر حضرت آیت‌الله وحید خراسانی برگزار می‌شود، این مراسم از دوشنبه 8 دی‌ماه به مدت سه روز از ساعت10:30 صبح آغاز می‌گردد و حجت‌الاسلام‌والمسلمین نظری منفرد سخنرانی و میریزدی مرثیه‌سرایی خواهد کرد.
با توجه به محدودیت فضا و جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی درب ورودی پس از تکمیل ظرفیت بسته خواهد شد، همچنین مراسم در صفحه‌ فاطمیه‌ حضرت ولی‌عصر (عج) در اینستاگرام‌ به‌صورت زنده پخش خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها