سرانجام مشخصات خودروی جدید الکتریکی هیوندای منتشر شد.
کد خبر: ۱۲۹۶۷۶۸

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پدال، حدس می‌زنیم نسخه فرست ادیشن این خودرو جزو مجهزترین تریم های آن باشد و از طراحی دو پیشرانه (یک پیشرانه برای هر اکسل) با قدرت ترکیبی ۳۰۸ اسب بخار سود ببرد. بر پایه اطلاعات لو رفته، این خودروی الکتریکی شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۵.۲ ثانیه‌ای خواهد داشت.

آیونیک ۵ فرست ادیشن ظاهراً به باتری ۵۸ کیلووات ساعتی و حداکثر شعاع حرکتی حدود ۴۵۰ کیلومتری مجهز خواهد بود. این خودرو با باتری بزرگ‌تر ۷۳ کیلووات ساعتی و برد ۵۵۰ کیلومتری و همچنین سقف خورشیدی مشابه سوناتا هیبرید نیز در دسترس خواهد بود.

از نظر زمان شارژ باید گفت به لطف سیستم شارژ ۸۰۰ ولتی، آیونیک ۵ قادر به شارژ ۸۰ درصد باتری در ۱۸ دقیقه خواهد بود. این امر به لطف معماری جدید هیوندای برای خودروهای الکتریکی میسر می‌شود. این معماری همچنین از عملکرد خودرو به لود نیز پشتیبانی خواهد کرد که می‌توان از انرژی الکتریکی برای وسایل دیگر نیز استفاده کرد. این تکنولوژی می‌تواند وسایلی همچون تلویزیون ۵۵ اینچ را تا ۲۴ ساعت روشن نگه دارد.

مشخصات آیونیک ۵ لو رفت

پیش‌فروش هیوندای آیونیک ۵ فرست ادیشن در اتریش تا ۳۱ ژانویه سال آینده ادامه داشته و اولین نمونه‌ها نیز بعدتر به دست مشتریان خواهند رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها