حوادث تهران؛ سرقت و زورگیری

بازداشت زورگیران خشن در پایتخت

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از شناسایی و دستگیری سارقان مسافرکش نما با اعتراف به 20 ققره سرقت خبر داد و گفت: با تلاش کارآگاهان همه مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند.
کد خبر: ۱۲۹۵۳۵۴
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی ارجاع چند پرونده به پلیس آگاهی با عنوان سرقت و زورگیری در غالب مسافرکشی، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
سارقان مسافرکش نما در چنگال پلیس البرز
رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد سارقان سوژه‌های خود را تحت عنوان مسافر سوار خودروهای پراید و پژو 206 سرقتی کرده و در طول مسیر با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری اموال، گوشی تلفن همراه و وجه نقد آن‌ها کرده و پس از پیاده کردن نامبردگان از محل متواری می‌شدند.
این مقام انتظامی بیان کرد: در ادامه کاراگاهان با انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی 6 نفر از سارقان شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبردگان را در مخفیگاه شان در شهر فردیس دستگیر کرده و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
نادربیگی اظهار کرد: سارقان پس از دستگیری به 22 فقره سرقت با شیوه زورگیری در نقاط مختلف شهر کرج اقرار کرد؛ همچنین با تلاش کارآگاهان همه مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند.
وی در پایان به شهروندان توصیه کرد به هیچ وجه سوار خودروهای مشکوک نشوند و حدالمقدور از ناوگان های حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها