حوادث تهران؛ شرور مسلح

دستگیری ۲ شرور مسلح در جنوب تهران

حوادث سیستان و بلوچستان؛ قتل

دستگیری قاتل مسلح پس از ۹ ماه فرار در دلگان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل مسلح فراری و تحت تعقیب مراجع قضایی استان کرمان پس از ۹ ماه فرار در شهرستان دلگان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۵۳۰۹
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از  همشهری آنلاین، سردار احمد طاهری اظهار کرد: درپی دریافت دستور نیابت قضایی از استان کرمان مبنی بر دستگیری قاتل فراری تحت تعقیب مراجع قضایی استان مذکور، موضوع شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری او در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان دلگان قرار گرفت.
وی افزود: این متهم ۳۵ ساله در اسفند ماه سال قبل در یکی از شهرستان‌های استان کرمان بر سر یک‌سری اختلافات مالی با شلیک سلاح کلاش ۲ شهروند را به قتل می‌رساند و به شهرستان دلگان فرار می‌کند و متواری می‌شود.
 
دستگیری قاتل مسلح پس از ۹ ماه فرار در دلگان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در برسی‌های صورت گرفته توسط پلیس، مشخص شد این قاتل مسلح پس از فرار به این استان، مبادرت به سرقت مسلحانه و زورگیری از شهروندان در شهرستان‌های دلگان و ایرانشهر کرده  و باعث رعب و وحشت عمومی در سطح شهرستان‌های مذکور شده بود.
سردار طاهری بیان کرد: در نهایت با تلاش شبانه‌روزی پلیس مخفیگاه این شرور مسلح در یکی از روستاهای دلگان شناسایی شد. صبح روز ۲۶ آذر تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی مخفیگاه متهم را محاصره و در یک عملیات ضربتی او را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او یک قبضه سلاح کلاش به همراه ۱۱۹ فشنگ جنگی کشف کردند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها