حوادث تهران؛ گروگانگیری

رهایی گروگان ۳۷ ساله ظرف ۴ ساعت

حوادث گلستان؛ گروگانگیری

نجات گروگان 3ساله از چنگ آدم‌ربایان

2نفر که به‌دلیل اختلافات مالی با مردی، نوه 3ساله او را ربوده و در قبال آزادی‌اش 500میلیون تومان باج‌خواهی کرده بودند 24ساعت بعد به دام افتادند و گروگان‌شان آزاد شد.
کد خبر: ۱۲۹۵۰۸۲

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه همشهری، ظهر دوشنبه مردی به کلانتری 13علی‌آباد کتول در استان گلستان رفت و از ربوده‌شدن پسر 3ساله‌اش خبر داد. او گفت: پسرم جلوی خانه در حال بازی با بچه‌ها بود که 2سرنشین یک خودروی زانتیا او را ربودند و مدتی بعد تماس گرفتند و برای آزادی‌اش 500میلیون تومان پول خواستند. به‌دنبال این شکایت تلاش‌ها برای شناسایی گروگانگیران و آزادی پسر 3ساله آغاز شد.

نجات گروگان 3ساله از چنگ آدم‌ربایان

سردار سعید دادگر، فرمانده انتظامی استان گلستان در این‌باره گفت: تحقیقات فنی و میدانی پلیس در این راستا آغاز شد تا اینکه مأموران به سرنخ‌هایی از آدم‌ربایان دست پیدا کردند که نشان می‌داد آنها پسربچه را در شهرستان کردکوی زندانی کرده‌اند. وی ادامه داد: همکارانم پس از هماهنگی با مراجع قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه، موفق شدند خودروی متهمان را هنگام ورود به مخفیگاهشان متوقف و ضمن آزادی کودک 3ساله که در خودرو حضور داشت، هر2گروگانگیر را دستگیر کنند. به گفته فرمانده انتظامی گلستان، آدم‌ربایان انگیزه خود از این کودک‌ربایی را اختلاف مالی با پدربزرگ پسربچه اعلام کرده‌اند و هم‌اکنون در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها