حوادث تهران؛ سوانح رانندگی

تماشاچیان صحنه تصادف، حادثه ساز شدند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف چند دستگاه خودرو و مصدومیت چند نفر در جاده خاوران خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۴۷۸۱
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین، سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ١٠:٣٩ دقیقه صبح امروز حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در مسیر غرب به شرق جاده خاوران به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشان تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند. 
 
تماشاچیان صحنه تصادف، حادثه ساز شدند
وی ادامه داد: در محل مشاهده شد که یک دستگاه سمند با دو نفر سرنشین به دلایل نامشخصی از مسیر اصلی خود منحرف شده و با یک تیر چراغ برق در شانه خاکی جاده برخورد می‌کند؛ بر اثر این حادثه یک نفر از سرنشینان سمند دچار مصدومیت شدید می شود. 
ملکی گفت: در محل ترافیک ایجاد شده بود و برخی از خودرو ها با کم کردن سرعت خود مشغول تماشای حادثه بودند که به یکباره شش دستگاه خودرو دیگر از جمله یک دستگاه کامیون کمپرسی با یکدیگر برخورد کردند. 
وی افزود: پیش از رسیدن آتش نشانان سرنشینان خودرو ها از ماشین پیاده شده بودند و در مجموع سه خانم و دو آقا دچار مصدومیت شده بودند که حال یک نفر نسبتا وخیم تر بود.  
به گفته وی تمام این افراد به نیرو های اورژانس تحویل داده و خودرو ها به محل امنی منتقل شدند. محل حادثه نیز برای بررسی بیشتر به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها