وقوع یک حادثه رانندگی در بلوار کمربندی حجت‌آباد شیراز، یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۱۲۹۴۷۵۸
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین از ایران آنلاین، مسئول روابط عمومی آتش نشانی شیراز زمان اعلام وقوع این حادثه را ۲۱ و ۳۷ دقیقه بیان و اضافه کرد: شاهدان حادثه ضمن تماس با ۱۲۵ درخواست کمک کردند.
عدلو با اشاره به اعزام تیم‌های عملیاتی و حضور همزمان عوامل امدادی در صحنه حادثه، گفت: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پراید در حین حرکت در جاده به علت نامعلومی به یکباره از مسیر اصلی خود منحرف شده و با یک درخت در حاشیه جاده  برخورد کرده و واژگون شده بود.
 
سانحه رانندگی مرگبار در بلوار کمربندی حجت آباد شیراز
او با اشاره به گیرافتادن ۲ سرنشین این خودرو، گفت: علیرغم اینکه آتش‌نشانان هر ۲ نفر را از درون خودرو نجات دادند اما یکی از سرنشینان که زنی حدودا ۳۰ ساله بود، جان خود را از دست داد.
عدلو اضافه کرد: دیگر سرنشین این خودروی پراید، یک مرد حدود ۳۰ ساله بود که برای دریافت خدمات درمانی تخصصی، توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
او با اشاره به اینکه اعلام دلیل حادثه، برعهده عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی است، گفت: در یک حادثه دیگر که شامگاه دوشنبه ۲۴ آذر رخ داد، یک کارگر جوان به علت نامعلومی درون محل گودبرداری سقوط کرده بود.
عدلو با یادآوری اینکه حادثه مذکور نیز ساعت ۲۲ و ۲۱ دقیقه به آتش‌نشانی شیراز اعلام شد، گفت: آتش‌نشانان با حضور به موقع در محل و با استفاده از تجهیزات مخصوص، مصدوم را از درون گودال خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.
مدیر روابط عمومی آتش نشانی شیراز خاطرنشان کرد که علت بروز این حادثه را از سوی کارشناسان آتش نشانی و نیروی انتظامی در دست بررسی است.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها