حوادث آذربایجان غربی؛ آتش سوزی

آتش گرفتن ۴ خودرو در پارکینگ مسکونی

مدیر منطقه سوم عملیات آتش نشانی مشهد از اقدام به موقع آتش نشانان چندین ایستگاه برای جلوگیری از آتش سوزی تانکر واژگون شده حامل روغن سوخته در اتوبان مشهد به باغچه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۳۶۵۰
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایسنا، حسن نجمی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی تماس تلفنی رانندگان عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر واژگونی تانکر حمل روغن سوخته، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره ۹ و ۴۹  را به محل حادثه در اتوبان مشهد به باغچه حوالی آرامگاه خواجه‌مراد اعزام کرد.
 
واژگونی تانکر حمل روغن سوخته در حومه مشهد یک کشته برجای گذاشت
وی ادامه داد: با حضور به‌موقع آتش‌نشانان در محل واژگونی این تانکر و انجام عملیات ایمن‌سازی محیط از فاجعه آتش‌سوزی این تانکر مملو از روغن سوخته جلوگیری شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، نجمی خاطرنشان کرد: به دلیل نشت شدید روغن سوخته از مخزن این تانکر، آتش‌نشانان پس از ساعتی عملیات پاکسازی و ایمن‌سازی محیط را انجام داده و سپس این تانکر واژگون شده به مکان امن منتقل شد.
گفتنی است؛ جسم بی‌جان راننده میانسال این خودرو که به دلیل شدت سانحه در دم فوت شده بود نیز تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد  و علت وقوع حادثه توسط کارشناسان مربوطه در پلیس راه در دست بررسی است.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها