ملکی درباره جزئیات حادثه واژگونی یک دستگاه تریلر در بزرگراه امام علی توضیحاتی داد.
کد خبر: ۱۲۹۳۵۹۹
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت ۰۶:۵۰ امروز(جمعه بیست و یکم آذرماه) حادثه واژگونی یک دستگاه تریلر در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی، بعد از پل سبلان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد که سریعا دو ایستگاه به همراه جرثقیل ۵۵ تنی به محل اعزام شدند.
 
واژگونی یک دستگاه تریلر در بزرگراه امام علی/ راننده ۴۵ ساله جان باخت
وی افزود: در مدت زمان ۳ دقیقه نیرو‌ها به محل رسیدند و مشاهده کردند که یک دستگاه تریلر که بار هم نداشت، به هنگام حرکت به دلیل نامشخص از مسیر اصلی منحرف شده و بعد از برخورد با دیواره‌های سمت راست بزرگراه کاملا واژگون شده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: در اثر این حادثه نشت گازوئیل اتفاق افتاده بود که بلافاصله با حضور عوامل راهور کنترل تردد صورت گرفت و آتش نشانان عملیات خود را شروع کردند.
ملکی تصریح کرد: راننده تریلر که مردی ۴۵ ساله بود در خودرو محبوس شده بود که عملیات آزادسازی و رهاسازی این فرد شروع شد.
 
واژگونی یک دستگاه تریلر در بزرگراه امام علی/ راننده ۴۵ ساله جان باخت
وی افزود: بعد از مدتی آتش نشانان موفق شدند تریلر را کمی از جای خودش بلند کنند و راننده را تحویل عوامل اورژانس دادند که مشخص شد جان خود را از دست داده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: لحظاتی قبل آتش نشانان توانستند تریلر را به حالت عادی برگردانند و آن را به محل امنی انتقال دهند.
ملکی تصریح کرد: تا دقایقی دیگر این محل تحویل عوامل راهور داده خواهد شد و برای تردد خودرو‌ها نیز یک مسیر در نظر گرفته شده که در حال حاضر ترددها به کندی انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها