جوان ۳۰ ساله‌ای که به اتهام قتل پدرش دستگیر شده، در جریان بازجویی‌ها، اظهارات عجیبی را درباره انگیزه‌اش از ارتکاب این جنایت بیان کرده است.
کد خبر: ۱۲۹۲۳۲۷
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از همشهری آنلاین، حدود ساعت ۹صبح دیروز به قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد، کشیک جنایی مشهد خبر رسید که مردی حدودا ۶۰ساله در خانه‌اش به قتل رسیده و عامل این جنایت که پسر اوست، در محل حادثه دستگیر شده است. به‌دنبال این تماس، قاضی جنایی به همراه تیمی از کارآگاهان آگاهی مشهد راهی محل حادثه در محله فولادی در شهرک شهید رجایی شدند. جسد غرق در خون مقتول در داخل خانه به چشم می‌خورد و مأموران کلانتری جوانی را که عامل این جنایت بود، دستگیر کرده بودند.
 
اظهارات عجیب پسر قاتل درباره انگیزه قتل پدر
نخستین کسی که پلیس را در جریان این حادثه قرار داده بود، برادر قاتل بود. او در تحقیقاتی گفت: برادرم(قاتل) ۲ شبی بود که حال خوبی نداشت. عصبی بود و رفتار عجیب و غریبی داشت و انگار مواد مصرف کرده بود. هر چه از او می‌پرسیدم که چه اتفاقی برایش رخ داده است، چیزی نمی‌گفت و معلوم نبود که چه اتفاقی برایش افتاده است.
او ادامه داد: شب گذشته (جمعه‌شب)، من و برادرم در خانه پدرم بودیم. مادرم و بقیه اعضای خانواده در خانه نبودند. آن شب هم برادرم حال خوبی نداشت و حدود ساعت ۲بامداد بود که من تصمیم گرفتم به خانه‌ خودم برگردم. وقتی خانه را ترک کردم، برادرم و پدرم تنها بودند. صبح که شد با پدرم تماس گرفتم، اما گوشی‌اش را جواب نداد. تلفن خانه را هم برنمی‌داشت. نگران شدم و به خانه پدرم آمدم و زنگ زدم. برادرم که در را باز کرد، متوجه شدم دستانش خونی است. وحشت‌زده به داخل خانه دویدم و با دیدن جسد غرق در خون پدرم، فهمیدم که او پدرمان را کشته است و پلیس و اورژانس را خبر کردم.
با اظهارات مرد جوان، عامل این جنایت که فرزند ۳۰ساله مقتول بود، بازداشت شد و قاضی احمدی‌نژاد به تحقیق از او پرداخت. مرد جوان وقتی درباره خودش، همسرش و شغلش که دستفروشی بود حرف می‌زد کاملاً آرام بود، اما زمانی که قاضی از او می‌خواست انگیزه‌اش را در قتل پدرش توضیح دهد، کنترلش را از دست می‌داد و اظهارات عجیب و غریبی را بیان می‌کرد.
او می‌گفت که پدرش برای او پدری نکرده و او را درست تربیت نکرده و گاهی نیز مدعی می‌شد که اصلاً پدر ندارد. رفتار دوگانه متهم، این فرضیه را مطرح می‌کرد که وی یا تحت‌ تأثیر موادمخدر است یا اینکه قصد دارد خودش را به دیوانگی بزند و وانمود کند که در زمان ارتکاب جنایت کنترلی روی رفتارش نداشته است.
در این شرایط، قاضی جنایی برای او قرار بازداشت صادر کرد تا در بررسی‌های پزشکی قانونی و همچنین تحقیقات بیشتر، علت رفتار عجیب قاتل و همچنین انگیزه او از قتل پدرش فاش شود.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها