معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: یک جنایت خانوادگی در محله نیاوران تهران رخ داد که در آن پسر 19 ساله پدر 60 ساله خود را پس از قتل به آتش کشید.
کد خبر: ۱۱۷۹۰۰۲
ابعاد جنایت خانوادگی شمال تهران تشریح شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی گفت: ساعت 2 بامداد روز دوشنبه هفته جاری وقوع یک آتش سوزی در طبقه دوم یک خانه ویلایی در محله نیاوران به پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد.

وی با بیان اینکه در این آتش سوزی بقایای جسد مردی پیدا شد اظهارداشت: پس از کالبد شکافی جسد به هویت فرد پی بردیم؛ جسد متعلق به مردی 60 ساله بود که پشت سرش آثار چند شکستگی وجود داشت و به همین دلیل نظریه قتل عمد مطرح شد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس گفت: طی تحقیقات از محل زندگی این فرد پی بردیم که همسر وی برای مسافرت به خارج از ایران رفته و مقتول همراه با پسرش (وحید) در خانه بوده است.

وی افزود: از زمان آتش سوزی از وحید خبری نبوده و به اداره پلیس نیز مراجعه نکرده است که همین رفتار، فرضیه جنایت خانوادگی را قوی تر می کرد.

گودرزی گفت: با پیگیری های مخفیانه پلیس در روز 13 آذرماه وحید در نزدیکی محل حادثه دستگیر شد و پس از انتقال به اداره پلیس بصراحت به قتل پدرش اعتراف کرد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس با بیان اینکه پسر مقتول به ماده مخدر شیشه اعتیاد دارد در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: با پدرم همیشه اختلاف نظر داشتم و به همین خاطر خیلی وقت ها با هم درگیر می شدیم؛ آن شب درگیری بالا گرفت که برای لحظه ای از طبقه دوم پایین آمدم و دوباره بالا رفتم اما این بار چکشی در دست داشتم.

وی گفت: پسر مقتول پس از نزدیک شدن از پشت به پدرش، چند ضربه با چکش به سر وی می زند، پس از آن به پمپ بنزین می رود و با چهار لیتری طبقه دوم خانه را به آتش می کشد و خود نیز متواری می شود.

گودرزی در پایان اظهارداشت: پس از اعترافات وحید به قتل پدر قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران برای وی صادر شد و متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار می گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها