در این سال‌ها استفاده از گجت‌های هوشمند به میزان بسیار زیادی بین کاربران افزایش پیدا کرده است و یکی از محبوب‌ترین گجت‌هایی که بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند، ساعت‌های هوشمند شرکت اپل موسوم به اپل واچ است.
کد خبر: ۱۲۹۲۲۰۳

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اما معضلی که در این ساعت‌ها وجود دارد و بسیاری از افراد با آن به مشکل برخورده‌اند عدم وجود دوربین برای تماس‌های تصویری یا تصویربرداری به وسیله این ساعت‌ها است.

اما به تازگی شرکت Wristcam یک نوع لوازم جانبی جدیدی را برای ساعت‌های هوشمند اپل طراحی کرده است که به جای بند اپل واچ قرار می‌گیرد. بند طراحی شده توسط این شرکت از دو دوربین تشکیل شده که دوربین اصلی آن کیفیتی ۸ مگاپیکسلی دارد و با قابلیت عکس برداری 4K و فیلمبرداری با کیفیت 1080p طراحی شده است. یک دوربین سلفی با کیفیت ۲ مگاپیکسل نیز در این بند قرار داده شده است.

در حال حاضر این شرکت اعلام کرده که تمرکزش را روی ۱۰ هزار دستگاهی که به صورت پیش فروش فروخته است، قرار داده و قصد دارد فعلا بند‌های پیش فروش شده خود را عرضه کند. این بند با قابلیت بلوتوث کم مصرف با اپل واچ همگام سازی خواهد شد و ارتباط خود را از طریق بلوتوث با گوشی کاربر برقرار خواهد کرد؛ به علاوه، این بند دارای ۸ گیگابایت حافظه داخلی است و می‌تواند تصاویر و فیلم‌ها را ذخیره کند.

اپل واچ امکان برقراری تماس تصویری را فراهم کرد

باتری موجود در این اپل بند از طریق شارژر مگنتی که به اپل واچ وصل می‌شود، شارژ خواهد شد، در حال حاضر سرعت این دستگاه بسیار پایین است و انتقال تصویر گرفته شده به وسیله Wristcam به آیفون چیزی حدود ۲۰ ثانیه طول خواهد کشید و طبق اعلام شرکت سازنده در بروزرسانی‌های آینده این بند، مشکل مذکور برطرف خواهد شد. قیمت این بند در حال حاضر ۲۹۹ دلار اعلام شده است و ارزش خرید بالایی ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها