رئیس سازمان اداری و استخدامی توضیح داد:

وضعیت تعطیلی ادارات در هفته آینده

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: اصل بر این است که هفته آینده ادارات تعطیل هستند، مگر آن عده‌ای که حضورشان با تشخیص بالاترین مقام دستگاه، ضروری تشخیص داده شود.
کد خبر: ۱۲۹۰۱۲۲

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، جمشید انصاری در گفتگوی ویژه خبری سیما با اشاره به محدودیت‌ های کرونایی و تصمیمات دولت در این رابطه گفت: این تصمیمی است که در جلسه روز چهارشنبه اتخاذ شد و آقای رئیس‌ جمهور آن را ابلاغ کردند و من از همه از جمله همکاران خودم در دولت و دستگاه‌ های اجرایی درخواست می‌کنم که این دستور را به طور جدی عملی کنند.

وی افزود: از مردم نیز درخواست می‌کنم که اگر کاری با ادارات دارند، این کار را یک یا دو هفته عقب بیاندازند و به خاطر سلامتی خود و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از مراجعه به ادارات خودداری کنند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره بخش‌های سازمانی و کارمندانی که باید به تشخیص هر سازمان در محل کار حاضر شوند، اظهار کرد: این مسأله متناسب با شغل افراد در هر بخش است و شرایط هرکدام از دستگاه‌ها و خدمات آن‌ها است که این مسأله را تعیین می‌کند. به طور مثال در سازمان‌ هایی مثل شهرداری یا اداره گاز، بخش‌های اداری باید تعطیل شوند و قاعدتاً کسانی که در بخش‌های ارائه خدمات کار می‌کنند، می‌توانند حاضر شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها