بازیکن سابق یوونتوس ماجرای سیگار کشیدن پیرلو و بوفون در دستشویی را فاش کرد!

بازیکن سابق یوونتوس فاش کرد: روز اول حضور خود در یوونتوس منظره ای شگفت انگیز را مشاهده کرده است ، 10 یا 12 نفر از بازیکنان در توالت ها قهوه می نوشند ، صحبت می کنند و سیگار می کشند!
کد خبر: ۱۲۸۷۳۷۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فوتبالی، نیکلاس بنتنر بازیکن دانمارکی که در فصل 2012/13 دوره‌ای قرضی را در یوونتوس داشت که اکنون بازنشسته شده در گفتگویی زنده با رادیو 5 بی بی سی گفت:" در حمام بودم ، بچه ها را پیدا نکردم و کمی عجیب بود، روز اول من بود. سپس ده یا دوازده نفر از آنها را در توالت یافتم که فقط قهوه می نوشیدند ، صحبت می کردند و لذت می بردند و البته سیگار هم می‌کشیدند. این یک منظره شگفت انگیز بود و باعث شد احساس کنم این چیزی است که از آن لذت خواهم برد. بازیکنانی مانند جیجی بوفون و آندره پیرلو هرگز سیگار کشیدن خود را مانند یک راز پنهان نکرده‌اند، اما این روی عملکرد آنها تأثیر نداشت. چه می توانید به این بازیکنان بگویید؟ اگر به عملکرد و میزان حرفه ای بودن آنها نگاه کنید ، واقعاً در مورد این دو تعجب برانگیز بود. از آنجا که حرفه ای بودن آنها در زمین و رفاقت در سطح دیگری بود ، بنابراین هیچ کس به آن فکر نمی کرد."

  بازیکن سابق یوونتوس ماجرای سیگار کشیدن پیرلو و بوفون در دستشویی را فاش کرد!

 

وقتی بالوتلی به فوتبال انگلیس رفت، رسانه‌های انگلیسی ماجرای سیگار کشیدن او در توالت را رسوا کردند، بنتنر در این باره گفت:"این خنده دار است زیرا شما به خاطر می آورید که ماریو بالوتلی به انگلیس آمد و همه در مورد سیگار کشیدن او در توالت ها گفتند. و این تبدیل به یک داستان بزرگ در روزنامه‌ها شد. در هر باشگاهی که بازی کرده ام ، بازیکنان سیگار کشیده اند. این یک چیز نسبتا طبیعی در ایتالیا بود ، بسیار بیشتر از انگلیس."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها