باشگاه اتلیتکومادرید به منظور به خدمت گرفتن مهاجم آرژانتینی بانوی پیر، حاضر است مهاجم اسپانیایی خود را به یوونتوس واگذار کند.
کد خبر: ۱۲۸۷۱۰۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی«تی‌اِن‌تی اسپورتس» آرژانتین، باشگاه اتلتیکومادرید خود را آماده ارائه پیشنهاد انتقال قطعی آلوارو موراتا به یوونتوس می‌کند تا در ازایش بتواند پائولو دیبالا را به جمع سرخ و سفیدپوشان مادریدی اضافه کند.

 

  اتلتیکومادرید به دنبال معاوضه بازیکن با یوونتوس

 

طبق این گزارش؛ مدیران باشگاه اتلتیکومادرید قصد دارند با باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی، آلوارو موراتا را به طور قطعی به یوونتوس واگذار کنند و در کنارش 35 میلیون یورو بپردازند تا بتوانند دیبالا را از این باشگاه ایتالیایی به خدمت بگیرند.

دیبالای 26 ساله و باشگاه یوونتوس هنوز برای تمدید قرارداد با یکدیگر  به توافق نرسیده‌اند، این در حالی است که قرارداد فعلی او در سال 2022 به پایان می‌رسید. این مهاجم آرژانتینی که پیش از این مورد توجه باشگاه‌هایی همچون رئال مادرید، منچستریونایتد، چلسی و پاری‌سن‌ژرمن است، در یوونتوس به نوعی زیرسایه کریستیانو رونالدو مانده است.      

این مهاجم آرژانتینی تاکنون در 234 بازی برای یوونتوس به میدان رفته و 96 گل نیز به ثمر رسانده است. او تاکنون به بانوی پیر برای کسب 10 جام مختلف از جمله پنج قهرمانی در سری A و سه قهرمانی در جام حذفی ایتالیا کمک کرده است.

موراتا هم که بین سال‌های 2014 تا 2016 در یوونتوس عضویت داشت و پس از حضوری درخشان در این تیم و ثبت 27 گل در 93 بازی، رئال مادرید با با فعال کردن بند بازخرید 30 میلیون یورویی‌اش او را در تابستان 2016 به سانتیاگوبرنابئو بازگرداند، پس از حضور در تیم‌های چلسی و اتلتیکومادرید، در تابستان اخیر با قراردادی قرضی به یووه بازگشت.

این مهاجم اسپانیایی 28 ساله این فصل در هشت بازی برای یووه به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 6 گل،  دو پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها