لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به اخرین سالهای فوتبالی خود نزدیک می شوند. در بهترین حالت این دو تا 40 سالگی بازی کنند و بعد از آن از فوتبال بازنشسته خواهند شد.
کد خبر: ۱۲۸۷۲۸۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فوتبالی، البته مسی دو سال جوان تر از رونالدوست و بدین ترتیب فوتبالدوستان می توانند زمان بیشتری از دیدن بازی او لذت ببرند. هر دو بازیکن فرم خوبی دارند. رونالدو سه ماه دیگر 36 ساله می شود در حالی که مسی در تابستان شمع تولد 34 سالگی خود را فوت خواهد کرد. اختلاف سنی این دو باعث می شود که مقایسه آمارشان هم کمی مشکل باشد و در حقیقت تا زمانی که هر دو بازنشسته شوند، نمی توان آمار این دو را به طور دقیق مقایسه کرد. 

 

رونالدو در حال حاضر چهارمین گلزن برتر تاریخ فوتبال است و 59 گل دیگر در سطح باشگاهی و ملی تا رسیدن به رکورد تاریخ فاصله دارد اما هیچ بعید نیست که در آینده مسی از او سبقت بگیرد.

 

اگر مسی به میانگین گل و پاس گلهای فعلی خود ادامه بدهد، وقتی که به سن فعلی رونالدو برسد به 825 گل خواهد رسید یعنی 79 گل بیشتر از رونالدو می زند. از سویی مسی به 206 پاس گل خواهد رسید در حالی که رونالدو در حال حاضر 127 گل زده است. یعنی لئو مجموعا روی 1032 گل تاثیر مستقیم خواهد داشت. البته مشخص نیست که آیا لئو می تواند در ادامه دوران فوتبالش به مسیر فعلی خود ادامه بدهد یا نه به خصوص که شروع فصل جالبی نداشته و اکثر گلهایش از روی نقطه پنالتی بوده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها