بارسایی‌ها به شدت از پنالتی‌ای که به نفع رئال‌مادرید در ال‌کلاسیکو گرفته شد، عصبانی هستند. خطایی که روی سرخیو راموس کاپیتان رئال اعلام شد و همین بازیکن هم توپ را تبدیل به گل کرد.
کد خبر: ۱۲۸۲۹۱۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه «موندو دپورتیوو»، در گزارشی نوشته که تصاویری از این صحنه نشان می‌دهد که سرخیو راموس قبل از اینکه کلمان لانگه مدافع بارسلونا پیراهن او را بکشد، روی این مدافع فرانسوی مرتکب خطا شده است اما VAR تشخیص به خطای مدافع بارسلونا داد و مارتینس مونوئرا را به پای مانیتور کشاند و او نیز رأی به پنالتی به نفع رئال‌مادرید داد. پنالتی که هم جریان بازی را عوض کرد و هم در نهایت به برد مادریدی‌ها منجر شد. 

این روزنامه نوشته که تصاویر کاملاً گویا هستند. قبل از اینکه لانگله خطا کند، کاپیتان رئال پیراهن لانگله را می‌کشد و سپس او را هل می‌دهد که بتواند ضربه بزند و حتی با دست هم به او ضربه‌ای می‌زند و در نهایت نیز همین هل دادن او باعث شد که لانگله واکنش نشان دهد و پیراهن راموس را بکشد که داور این صحنه را دید اما خطاهای راموس را ندید. 

ضمن اینکه بارسایی‌ها معتقدند کشیدن پیراهن توسط لانگله آنقدر با نیرو همراه نبوده که بخواهد باعث سرنگونی راموس و اعلام خطای پنالتی شود اما راموس با زیرکی توانست خود را به طور نمایشی روی زمین بیندازد و دست‌های خود را به نشانه اعتراض بلند کند. از سوی دیگر تیم میزبان اعتراض دارد که خطای واضح کاسمیرو روی لیونل مسی درون محوطه جریمه رئال‌مادرید چرا بدون هرگونه توجهی از سوی تیم داوری VAR و رئیس این تیم یعنی سانچس مارتینس روبه‌رو شده است؟

 

        اعتراض بارسایی ها به پنالتی رئال همچنان ادامه دارد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها