ایتورالده گونزالس کارشناس پزشکی نشریه آس به بررسی صحنه های جنجالی بازی رئال مادرید و بارسلونا پرداخت.
کد خبر: ۱۲۸۲۷۱۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فوتبالی، ایتورالده گفت که مارتینز مونوئرا داور ال کلاسیکو در اولین قضاوت خود میان رئال مادرید و بارسلونا عملکرد خوبی داشته است چرا که توانسته از پس صحنه های حساس بازی بر بیاید. صحنه های حساس بازی را مرور می کنیم:

خطای احتمالی ناچو روی مسی در نزدیکی محوطه جریمه در دقیقه 19 : مدافع رئال مادرید پایش را به سمت بازیکن حریف انداخت اما دیدن این صحنه خیلی مشکل بود چرا که ناچو پایش را روی زمین گذاشت و خیلی سخت بود که برخوردی انجام شود.

کارت زرد به کاسمیرو در دقیقه 19 : بازیکن برزیلی پای راست مسی را زد. کارت زرد به درستی داده شد. مارتینز مونوئرا بر اساس آوانتاژ اجازه ادامه بازی را داد. مسی صحنه را ادامه داد و شوت خود را زد اما بعد از آن بازیکن رئال مادرید کارت زرد گرفت.

بارسلونا مدعی پنالتی کاسمیرو روی مسی در دقیقه 28 : از نظر من بازیکن رئال مادرید به خوبی توپ را از بازیکن آرژانتینی گرفت. قطعا پنالتی نبود. کاسمیرو توپ را زد و بعد از آن با مسی هم برخورد داشت. نمی توان خطا گرفت چرا که تکل با بی احتیاطی یا به صورت عمدی نداشت.

پنالتی احتمالی لنگله روی راموس در وقت اضافه نیمه اول: از نظر من این صحنه بیشتر از صحنه پنالتی که گرفته شد، پنالتی بود. روی اوت، راموس می خواست جایگیری داشته باشد و روی تیر اول ضربه بزند. لنگله از عقب به سمتش حرکت کرد و با زانوی راستش جلوی حرکت او را گرفت.  این صحنه باید پنالتی گرفته می شد. داور ویدیویی بازبینی نکرد چرا که این یک خطای فاحش نبود اما پنالتی بود.

 

      بررسی صحنه های داوری ال کلاسیکو

 

پنالتی به سود رئال مادرید در دقیقه 59 : باز هم لنگله و راموس. مدافع میانی با خشونت با بازیکن رئال مادرید برخورد کرد. خشونت وجود داشت اما تداوم نداشت. این صحنه قابل بحث است اما درک می کنم که پنالتی گرفته شود. سانچز مارتینز داور ویدیویی بازی نباید از مارتینز مونوئرا می خواست صحنه را بازبینی کند چرا که این صحنه را باید داور در خود بازی تشخیص می داد. البته لنگله نباید این گونه پیراهن بازیکن حریف را می کشید چرا که بدین ترتیب به داور اجازه می داد تا پنالتی بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها