سرویس همخط تپسی، جایگزینی به صرفه و مناسب برای حمل و نقل عمومی
سرویس جدید تپسی با عنوان «همخط» آغاز به کار کرد. این سرویس که بر پایهی استفاده از خودروهای پرظرفیت مانند مینیبوس و اتوبوس و با همکاری استارتاپ «بههمراه» طراحی شده، با هزینهی اقتصادی و راحتی کاربری، جایگزین مناسبی برای حمل و نقل عمومی به شمار میرود.
در کنار هزینهی کاملا اقتصادی برای کاربران، این سرویس در شرایط شیوع کرونا نیز گزینهای ایمن و مطمئن برای جابجایی درون شهری است. فروش بلیط نصف ظرفیت خودرو، حفظ فاصله فیزیکی ایمن در خودرو، الزام استفاده از ماسک برای راننده و مسافر و عدم نیاز به حضور در ترمینالها و ایستگاههای شلوغ، جزو مزایای این محصول برای استفاده در شرایط شیوع کرونا است.
این سرویس، برای سفرهای روزانه مانند رفت و آمد از خانه تا محل کار یا دانشگاه بسیار کاربردی است چرا که قابل برنامهریزی بوده و از اتلاف وقت مسافر نیز جلوگیری خواهد کرد. کاربران این سرویس میتوانند از طریق اپلیکیشن تپسی، به تعداد مورد نظرشان بلیط تهیه کرده و راس ساعت مشخص شده، در ایستگاه مورد نظر سوار مینیبوس شوند. همچنین با استفاده از این سرویس، نیاز به جابجایی بین خطوط مترو و اتوبوس در مسیرهای طولانی از بین رفته و کاربر میتواند کل مسیر را از مبدا تا مقصد، بدون جابجایی و انتظار طی کند.
سرویس همخط تپسی که با همکاری استارتاپ «بههمراه» طراحی و عملیاتی شده، در فاز اول به صورت محدود در مسیرهای مشخص در تهران در دسترس کاربران است و در ادامه، با ظرفیت بیشتر در تهران و شهرهای بزرگ، توسعه داده خواهد شد. برای استفاده از این سرویس، لازم است کاربران آخرین نسخه نرمافزار تپسی را از وبسایت این شرکت دریافت و نصب کنند.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
اکبرپور: آزادی استقلال را به جمع ۸ تیم نهایی نخبگان میبرد
در گفتوگوی اختصاصی «جام جم» با رئیس کانون سردفتران و دفتریاران قوه قضاییه عنوان شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگوی بیپرده با محمد سیانکی گزارشگر و مربی فوتبال پایه