با توجه به اهمیت علم و دانش و تحصیلات دانشگاهی، تقریبا همه ی دانش آموزان دبیرستانی دغدغه ی کنکور را دارند. کلاس های کنکور جزو ابزار موفقیت در کنکور هستند و با توجه به پیشرفت تکنولوژی، کلاس آنلاین کنکور و آموزش از راه دور، بخاطر مزایای زیادی که دارد مورد استقبال قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۲۷۹۵۸۰

گردابی بنام کنکور:

در دنیای مدرن و با توجه به پیشرفت علم و دانش، تقریبا همه ی مردم سال های نوجوانی و نخستین سال های جوانی خود را صرف کسب علم و دانش در مدارس و دانشگاه ها میکنند. در کشور ما بعد از حدود 12 سال و پس از کسب مدرک دیپلم، دروازه ی جدیدی به روی دانش آموزان گشوده میشود. یکی از مهم ترین و سرنوشت سازترین وقایع در مسیر کسب موفقیت هر دانش آموزی، شرکت و قبولی درکنکور است. هر ساله تعداد بی شماری دانش آموز در این آزمون مهم و پردغدغه شرکت میکنند و آموخته های سال های اخر مدرسه ی خود را طی یک زمان محدود چهارساعته، مورد ارزیابی قرار میدهند. از آنجایی که برای ورود به دانشگاه های معتبر بایستی نتیجه ی کنکور درخشانی داشته باشیم، اهمیت کنکور دوچندان میشود.  با توجه به اهمیت این آزمون حساس، کنکور به یکی از دغدغه های اصلی دانش آموزان تبدیل شده است. بطوریکه با شنیدن نام کنکور، اکثر دانش آموزان دچار اضطراب و تشویش میشوند.

                                     کلاس آنلاین کنکور و مزایای آن | راهنمای جامع

                                                استرس بیش از حد، مانع موفقیت در کنکور است.

کلاس کنکور:

با توجه به کمال گرایی دانش آموزان و والدینشان برای رسیدن به بهترین رتبه، شکست غول کنکور و ورود به دانشگاه و تحصیل در یک رشته ی خوب، آرزوی تمام خانواده هایی است  که در خانه یک  دانش آموز  کنکوری دارند. در دهه های قبل که ورود به دانشگاه اهمیت این چنینی نداشت، دانش آموزان با تلاش و کوشش در سال اخر دبیرستان میتوانستند به یک نتیجه ی قابل قبولی برسند. اما امروزه با توجه به ظرفیت بالای پذیرش دانشگاه ها، دانش آموزان برای ورود به دانشگاه های درجه ی اول با یکدیگر سخت رقابت میکنند. در این راستا برخی خانواده ها از نخستین سال های دبیرستان، با ثبت نام فرزندشان در کلاس کنکور، فرزند خود را برای شرکت در کنکور آماده میکنند.

فیلم های آموزشی کلاس آنلاین کنکور یکی از ابزارهایی است که در اختیار دانش آموزان قرار میگیرد تا به موفقیت آنها در کنکور کمک کند. همه ی ما میدانیم که در مسیر موفقیت، استعداد شرط اول است اما کافی نیست. پس برای موفقیت در کنکور و بهره وری از هوش خود، با شرکت در کلاس ها و آشنایی با تکنیک های تست زنی میتوانیم موفقیت خود را  تضمین کنیم.

جهت مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی کنکور به صفحه  مشاوره کنکور و برنامه ریزی مراجعه کنید

                                   کلاس آنلاین کنکور و مزایای آن | راهنمای جامع

                                آشنایی با تکنیک تست زنی از عوامل موفقیت در کنکور است.

کلاس آنلاین کنکور:

                                کلاس آنلاین کنکور و مزایای آن | راهنمای جامع

                                                 کلاس آنلاین کنکور جدیدترین متد آموزشی است.

 

با پیشرفت تکنولوژی شاهد تغییرات زیادی در تمام زمینه ها بوده ایم، حوزه ی آموزشی نیز از این تغییرات در امان نبوده است. با گسترش استفاده از اینترنت، آموزش از راه دور محبوبیت زیادی پیدا کرده است. آموزش از راه دور شیوه ای نوین از آموزش مجازی است. این نوع از آموزش در بستر اینترنت و بوسیله ی ابزارهایی مانند موبایل، لپ تاپ و کامپیوتر و از طریق مرورگرها و نرم افزار های مختلفی که برای این کار طراحی شده اند انجام میپذیرد. کلاس های آنلاین دو دسته هستند: ویدئو محور، با حضور مدرس. در کلاس های ویدئو محور، شما یک ویدئو را بصورت آنلاین میبینید و امکان پرسش و پاسخ با مدر وجود ندارد. اما در کلاس آنلاین با حضور مدرس، شبیه کلاس های فیزیکی میباشد و شما میتوانید از طریق ویدئو کنفرانس مدرس را ببینید و حتی اشکالات خود را رفع نمایید. کلاس های آنلاین با حضور مدرس، حتی امکان کوئیز گرفتن نیز دارند که این ویژگی باعث میشود این کلاس ها از لحاظ کیفیت آموزشی مانند کلاس های حضوری باشند. برای شرکت در کلاس آنلاین کنکور، شما به موبایل، لپ تاپ یا تبلت، اینترنت پرسرعت و مرورگرهای رایج مثل کروم و فایرفاکس نیاز دارید.  در ادامه قصد داریم به مقایسه ی بین کلاس آنلاین کنکور و کلاس های حضوری بپردازیم و ببینیم آیا کلاس آنلاین کنکور میتواند جایگزین مناسبی برای کلاس حضوری باشد یا خیر؟ کلاس آنلاین کنکور و آموزش از راه دور جزو خدمات ارائه شده ی به روز اینترنتی هستند و چندان فراگیر نشده اند و برخی مردم در برابر آن دچار تردید و دودلی هستند.

نخست باید به این نکته توجه داشته باشیم هر گونه خدماتی که ارائه میشود ضمن داشتن طرفدار، مخالفانی نیز خواهد داشت. کلاس آنلاین کنکور هم از این قاعده مستثنی نیست. مخالفان این سیستم عقیده دارند بدلیل عدم حضور دانش آموز در کلاس، عدم ایجاد ارتباط چشمی بین مدرس و دانش آموز و عدم وجود جلسات پرسش و پاسخ و رفع اشکال این کلاس ها بهره ی آموزشی چندانی ندارند.

                             کلاس آنلاین کنکور و مزایای آن | راهنمای جامع

                                          آموزش از راه دور در بیشتر کشورها فراگیر شده است.

از مزایای کلاس آنلاین کنکور، صرفه جویی در زمان است. شما حین شرکت در کلاس های حضوری زمان زیادی را صرف رفت و آمد میکنید که این رفت و آمدها باعث به هدر رفتن زمان شما میشود. با شرکت در کلاس های آنلاین شما حدود 60 درصد در زمان خود صرفه جویی میکنید.

مزیت دوم کلاس این کلاس ها نسبت به کلاس حضوری مقرون به صرفه بودن آن است. هزینه ی شرکت در کلاس حضوری از کلاس آنلاین کنکور بیشتر است. علاوه بر این، حین شرکت در کلاس حضوری شما متحمل یک سری هزینه هایی نظیر هزینه ی رفت وآمد میشوید. اما با شرکت در کلاس آنلاین، این هزینه های اضافی از بین میروند.

با استفاده از کلاس آنلاین کنکور شما میتوانید در هر زمان و مکانی که هستید به آسانی بوسیله تلفن همراه و یا لپ تاپ در کلاس ها شرکت کنید. این ویژگی برای دانش آموزانی که در ساعات خاصی از شبانه روز بازده آموزشی بیشتری دارند، بسیار کارآمد است. علاوه بر این شما میتوانید محیط آموزشی خود را بر اساس سلیقه ی خود انتخاب کنید و در مکان های مختلف مثبل اتاق خواب، اتاق مطالعه و ... در کلاس ها شرکت کنید. اگرچه توصیه ی ما به شما این است که در اتاق مطالعه و پشت میز مطالعه ی خود در این کلاس ها شرکت کنید تا تمرکز بیشتری داشته باشید.

شما میتوانید با یک سرچ ساده در اینترنت و مطالعه ی رزومه ی اساتیدی که کلاس آنلاین دارند، از سابقه ی آموزشی آنها باخبر شوید و بهترین گزینه رابرای دوران کنکور خود انتخاب کنید.

در کلاس آنلاین کنکور، مدرس سطح علمی دانش آموزان را نمیداند از این رو مطالب را با دقت بیشتر و بصورت پایه ای توضیح میدهد، بطوریکه تمام مباحث کتاب درسی را پوشش دهد. در این کلاس ها حین تدریس، روی مطالب مهم بیشتر تاکید میشود و این باعث بالا رفتن کیفیت آموزشی این کلاس ها میشود.

از دیگر مزایای شرکت در کلاس آنلاین کنکور، حذف شرایط نامناسب محیطی است. در کلاس های حضوری ممکن است عواملی مانند گرما و سرما، افزایش یا کاهش نور و سر و صداهای ناشی از حضور دیگر دانش آموزان باعث حواس پرتی و عدم تمرکز شما شود. این ویژگی منفی در کلاس های آنلاین حذف شده است.

در صورت تعامل دو طرفه بین مدرس و دانش آموز، کیفیت کلاس آنلاین کنکور بالا میرود.

اهمیت کنکور بر هیچکس پوشیده نیست و همه ی ما مشتاق هستیم رمز موفقیت در کنکور را بدانیم.  هوش یک استعداد خدادادی است که ما را در رسیدن به موفقیت یاری میکند اما تنها استفاده از هوش منجر به موفقیت نمیشود. برای موفقیت صد درصدی در کنکور علاوه بر هوش باید از منابع درست و به روز استفاده کرد. تا اینجا به بحث در مورد اهمیت کنکور، کلاس کنکور و کلاس آنلاین کنکور و مزایای آن پرداختیم. در ادامه قصد داریم به نکاتی دیگر در مورد کلاس آنلاین کنکور بپردازیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن فیلم های آموزشی رایگان به وب سایت آقای مشاور به آدرس www. Aghayemoshaver.com   مراجعه کنید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها