نحوه انتخاب معلم خصوصی آنلاین خوب و مجرب با قیمت مناسب در تهران و کل ایران

در این مقاله در رابطه با نحوه انتخاب معلم خصوصی آنلاین خوب و مجرب با قیمت مناسب در تهران و کل ایران توضیحاتی را ارائه می نمائیم. اگر می خواهید استاد مجرب آنلاین داشته باشید و در تحصیل موفق باشید ادامه این مطلب را بخوانید.
کد خبر: ۱۳۳۹۷۷۷
قدم اول برای اینکه بتوانید یک معلم خصوصی آنلاین خوب داشته باشید این است که از سایت معتبر که لیست جامعی از اساتید را ارائه کرده است استاد خودتان را انتخاب نمائید. برترین و بزرگترین سایت تدریس خصوصی تهران و ایران سایت ایران مدرس(مرجع تخصصی معلم خصوصی آنلاین و حضوری در تهران، کرج و کل ایران) است که تا سال 1401 بیش از 24000 مدرس ثبت نامی دارد. در ایران مدرس کاملترین لیست اساتید را برای درس های مختلف از جمله ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زیست، ادبیات، عربی و .... می توانید مشاهده نمائید. در وب سایت مذکور شماره تماس مستقیم اساتید ارائه شده است و می توانید رزومه کاری، سوابق تدریس، فیلم نمونه تدریس، نظرات شاگردهای قبلی و اطلاعات کاملی را برای تمام معلم های خصوصی آنلاین و حضوری مشاهده نموده و یک استاد عالی با سوابق درخشان برای خودتان انتخاب نمائید. قیمت کلاس های خصوصی به صورت ساعتی و جلسه ای برای تمامی مدرسین در ایران مدرس www.IranModares.com ذکر شده است و می توانید با قیمت و نرخ مناسب استاد خوبی را انتخاب نمائید. در وب سایت مذکور ارتباط شما با اساتید تدریس خصوصی به صورت مستقیم و بدون واسطه است و شماره تماس اساتید را می توانید مشاهده نمائید. نرخ کلاس های خصوصی آنلاین به نسبت کلاس های حضوری از 20 تا 50 درصد کمتر می باشد.
 
نحوه انتخاب معلم خصوصی آنلاین خوب و مجرب با قیمت مناسب در تهران و کل ایران
همانطور که در مقاله راههای پیدا کردن معلم خصوصی در همین سایت ذکر شده است به شیوه های مختلفی می توانید با اساتید تدریس خصوصی کلاس ها را هماهنگ نمائید. از جمله راهکارهای انتخاب معلم خصوصی می توان به ارتباط با مدرسه، ​کمک گرفتن از گروه همسالان، پیدا کردن معلم از طریق موسسات آموزشی، جستجو در جمع آشنایان، استفاده از کامپیوتر و اینترنت و .... اشاره نمود. در ضمن سایت هایی در خارج از ایران هم برای انتخاب معلم خصوصی آنلاین وجود دارند که می توان به سایت های www.tutor.com، www.tutordoctor.com و ... اشاره کرد. مزیتی که انتخاب معلم خصوصی آنلاین از سایت ایران مدرس دارد این است که کاملترین لیست اساتید در این سایت ارائه شده است و می تونید مستقیم با خود اساتید در ارتباط باشید. رزومه کامل و نظرات شاگردهای قبلی اساتید هم می تواند به شما کمک کند انتخاب درست تری داشته باشید. در ضمن، برای بسیاری از مدرسین که در کار تدریس خصوصی جدی تر هستند فیلم نمونه تدریس هم ثبت شده است و می توانید قبل از شروع کلاس فیلم تدریس اساتید را ببینید و با استادی کلاس برگزار نمائید که نحوه تدریس ایشان را بیشتر می پسندید. کلاس های خصوصی برای موفقیت در تحصیل، گرفتن نمرات بهتر و ارتقای معدل می تواند بسیار مفید باشد.


نشانه های نیاز دانش آموزان و دانشجویان به معلم خصوصی آنلاین


همانطور که در مقاله  6 نشانه نیاز​​دانش‌آموزان به معلم خصوصی در همین سایت جام جم توضیح داده شده است، می توان تشخیص داد که در چه مواردی دانش آموز یا دانشجو به معلم و کلاس خصوصی نیاز دارد. به عنوان مثال، چنانچه نارضایتی والدین یا فرزند خانواده از کارنامه تحصیلی وجود دارد، در این حالت یکی از بهترین روش ها برای یادگیری بهتر دروس و گرفتن نمرات بالاتر استفاده از کلاس های خصوصی است. در کلاس خصوصی، استاد و مدرسی که حضور دارد به تناسب سطح سواد و دانسته های شاگرد مطالب مفیدی را ارائه می کند به گونه ای که قدم به قدم پیشرفت اتفاق بیافتد. معلم خصوصی آنلاین هم با استفاده از امکانات به روز و سطح بالا درس را به شیوه عالی برای شاگرد خودش توضیح می دهد. اگر والدین متوجه شوند که دانش‌آموز وقت‌کشی می‌کند، این هم یکی از نشانه هایی است که با توجه به آن می توان نتیجه گرفت استفاده از کمک معلم خصوصی می تواند بسیار موثر باشد. مدرسین در کلاس های خصوصی نه تنها تدریس می کنند بلکه برای شاگردهای خودشان برنامه ریزی هم می کنند و حتی انگیزه لازم برای درس خواندن و تلاش را هم در ایشان ایجاد می نمایند. اگر دانش آموز یا دانشجویی فاقد اعتماد به نفس است، می توان از کلاس های خصوصی برای حل این مشکل هم استفاده نمود.
 
نحوه انتخاب معلم خصوصی آنلاین خوب و مجرب با قیمت مناسب در تهران و کل ایران
 


نحوه انتخاب معلم خصوصی آنلاین و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب


اگر می خواهید یک معلم خصوصی آنلاین خوب داشته باشید به صورت زیر عمل نمائید:

1- به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه کنید.

2- در بالای صفحه اصلی ایران مدرس اسم درس مورد نظر خودتان را در بخش جستجو وارد نمائید.

3- لیست اساتید و شماره تماس مستقیم ایشان همراه با سوابق تدریس و قیمت کلاس ها برای درس مورد نظر شما نمایش داده خواهد شد.

4- لیست اساتید را بررسی کنید و با توجه به اطلاعات ارائه شده یک معلم خصوصی آنلاین یا حضوری خوب را برای خودتان انتخاب نمائید.


توضیحات تکمیلی در رابطه با نحوه انتخاب معلم خصوصی آنلاین خوب


برای اینکه کلاسهای تدریس خصوصی برای شما مفید و موثر باشد، در مرحله اول باید یک معلم خصوصی خوب و با تجربه را انتخاب نمائید. البته تنها ملاک با تجربه بودن مد نظر نیست. نکته مهم دیگر این است که باید رزومه و سوابق تدریس معلم را مشاهده کنید و در نهایت قیمتی که برای کلاسهای خصوصی در نظر دارد را بپرسید و یا در متن آگهی ایشان مشاهده نمائید و با توجه به این موارد معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید.
 
نحوه انتخاب معلم خصوصی آنلاین خوب و مجرب با قیمت مناسب در تهران و کل ایران
 


انتخاب معلم با توجه به رزومه و سوابق تدریس


رزومه مدرسین را با دقت بررسی کنید و هر استاد یا مدرسی که فکر می کنید رزومه بهتری ارائه کرده است و برای دروس تدریسی شما حرفه ای تر عمل می کند را انتخاب کنید. در صورت لزوم می توانید از مدرسین مدارک لازم برای صحت گفته های آنها را بخواهید. البته مدرسین و اساتید در اکثر مواقع مطالبی که ارائه می کنند عین واقعیت است و اگر می خواهید بیشتر اعتماد کنید می توانید از انها مدارک را بخواهید. نکته دیگر اینکه بسیاری از مدرسین در صورت عدم رضایت شما جلسه اول را رایگان برگزار می کنند. اگر یکی دو جلسه اول احساس کردید که کلاسها برای شما مفید نیست می توانید با مدرس دیگری کلاسها را هماهنگ نمائید. در کنار داشتن یک مدرس و معلم خصوصی خوب برای موفقیت در تحصیل کاملا مفید و موثر است. به دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی اساتید توجه کنید. بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که از دانشگاه خوب مانند دانشگاه تهران ut.ac.ir، شریف، امیرکبیر https://aut.ac.ir، علم و صنعت، خواجه نصیر و یا دانشگاههای دولتی معتبر سایر شهرهای بزرگ ایران مانند دانشگاه تبریز https://tabrizu.ac.ir، اصفهان، شیراز، مشهد و .... فارغ التحصیل شده است. در سایت teaching.iranmodares.com معلم خصوصی آنلاین برای هر درس و رشته ای حضور دارد. به نظرات شاگردهای قبلی مدرسین توجه نمائید. در صورت لزوم فیلم نمونه تدریس استاد را ببینید و با استادی کلاس داشته باشید که نحوه تدریس ایشان خوب است. بسیاری از مدرسین فایل pdf رزومه و مدرک تحصیلی خودشان را هم ارائه نموده اند. در ایران مدرس اطلاعات کاملی برای انتخاب معلم خصوصی مجرب در اختیار دارید.


مزایای معلم خصوصی آنلاین برای پیشرفت در درس و تحصیل


استفاده از کلاس های تدریس خصوصی مزایای زیادی دارد. برای یادگیری زبان انگلیسی در زمان کم، گرفتن مدرک آیلتس یا تافل با نمره خوب، تقویت پایه ریاضی، یادگیری مفهومی و به زبان ساده فیزیک و شیمی، آموزش کامپیوتر و نرم افزار، یادگیری موسیقی و یا هر مهارت دیگری می توان از کلاس های خصوصی استفاده نمود. کلاس خصوصی می تواند به صورت حضوری یا انلاین برگزار شود. نرخ کلاس خصوصی آنلاین کمتر است اما بازدهی کلاس حضوری بیشتر می باشد. در ایام کرونایی استفاده از معلم انلاین با استقبال بیشتری همراه بوده است.

در کلاس های خصوصی مطالبی که ارائه می شود متناسب با سطح سواد و دانسته های شاگرد خواهد بود و در نتیجه، به نسبت کلاس گروهی، آموزش خصوصی بازدهی بالاتری دارد. در کلاس مدرسه و دانشگاه باید شاگرد خودش را با معلم هماهنگ نماید اما در کلاس های خصوصی معلم خودش را با شاگرد هماهنگ می کند.

مزیت بسیار خوب دیگری که کلاس خصوصی دارد این است که معلم حاضر در کلاس توسط والدین و یا خود شاگرد انتخاب می شود و در نتیجه می توان با بهترین استاد ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست و یا هر درس دیگری در تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد، یزد، اهواز و ... به صورت آنلاین یا حضوری کلاس را برگزار نمود. تعداد جلسات، زمان برگزاری کلاس ها، زمان هر جلسه، سطح کلاس و تمام پارامترهای دیگر که می تواند بر کیفیت آموزش تاثیر گذار باشد کاملا در کنترل والدین و شاگرد است و این کلاس ها انعطاف بسیار بالایی دارد.
 

منبع: سایت معلم خصوصی آنلاین ایران مدرس
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها