اصغر نقی زاده از شرایط کار در سریال «دادستان» ساخته مسعود ده نمکی در وضعیت کرونایی سخن گفت.
کد خبر: ۱۲۷۹۳۹۲
با هر کات در سریال «دادستان» ماسک هایمان را می گذاشتیم/ سامان برای «زیرخاکی» وسواس داشت
اصغر نقی زاده بازیگر سینما و تلویزیون این روزها درباره وضعیت پروژه های تلویزیونی که به او پیشنهاد می شود به خبرنگار جام جم آنلاین بیان کرد: این روزها جامعه درگیر کروناست، پروژه ای هم نیست و پیشنهادی ندارم اگر هم پروژه ها در حال کار هستند خبر ندارم چون کسی با من تماس نمی گیرد.
وی درباره اینکه حاضر است در این شرایط جلوی دوربین برود یا خیر، گفت: به هر حال چاره ای نداریم اگر کار نکنیم از کجا معاش را تامین کنیم. هر چند من بازنشسته آموزش و پرورش هستم و با همین حقوق هم زندگی می گذرانم و اگر پیشنهادی بود می روم. حتی با همین اوضاع کرونایی که وجود دارد و همه هم به راحتی می گیرند متاسفانه کرونا زن و مرد و پیر و جوان نمی شناسد.
نقی زاده که یکی از بازیگران سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده نمکی است که این روزها در حال تصویربرداری است درباره حضورش در این سریال گفت: من در این سریال نقش یک افسر نیروی انتظامی را داشتم که البته بازی ام در سریال به پایان رسید.
وی درباره کار با وجود ویروس کرونا نیز توضیح داد: در سریال «دادستان» خانم دکتری بود که دائم صحنه و فضا را ضد عفونی می کرد. در شرایطی کار کردیم که هیچ کس ماسکش را برنمی داشت الا بازیگران. حتی بازیگران هم بعد از هر کات ماسک هایشان را می گذاشتند. پروتکل ها به شدت رعایت می شد و تا آنجا که مقدور بود صحنه ها را هم خالی و همه را بیرون می کردند.
بازیگر «آژانس شیشه ای» اضافه کرد: خاطرم هست در برخی صحنه های سریال «دادستان» فقط عوامل اصلی مثل فیلمبردار و صدابردار حضور داشتند و حتی کارگردان و عواملش هم با فاصله از صحنه پشت مانیتور صحنه را رصد می کردند.
بازیگر سریال «زیر خاکی» در ادامه درباره این مجموعه که ماه رمضان امسال به کارگردانی جلیل سامان از شبکه یک سیما پخش شد، عنوان کرد: هنوز خبری از فصل جدید این سریال به ما نداده اند. با این حال جلیل سامان هم در کارهایش وسواس زیادی به خرج می دهد و برای همین کارش جذاب می شود.
وی اضافه کرد: این سریال فضایی طنز داشت و سامان از بازیگرانی چون پژمان جمشیدی بهره گرفت و توانست هم منتقدان و هم مردم را راضی کند.
نقی زاده در پایان با اشاره به سریال های تاریخ معاصر و کیفیت آنها که در جذب مخاطب تاثیر گذار است، گفت: سریال «زیر خاکی» از نظر سطح کار و کیفیت پرداخت همچون سریال «وضعیت سفید» به کارگردانی حمید نعمت الله بود و برای هر دو اینها زحمت زیادی کشیده شد برای همین هم هر دو ماندگار هستند و مخاطب و رسانه دوستشان دارند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها