فصل دوم از برنامه استعدادیابی «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی و حضور داورانی چون رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد، امین حیایی و بشیر حسینی سال گذشته و همزمان با اسفندماه پخش خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۲۷۷۲۱۸

عصر جدید به فصل سوم رسید/ آماده سازی استعدادها برای نیمه نهایی

 

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین،شروع تولید این فصل از «عصر جدید» با اوج روزهای کرونایی هم همراه بود و تولید این برنامه پرمخاطب بارها به دلیل چالش شیوع پاندمی کرونا به تعطیلی کشیده و ضبط متوقف شد. هرچند تلاش شد این توقف ها به پخش اصلی برنامه آسیب نزند و عصر جدید حتی با همین شرایط کرونایی به طور پی دی پی توانست در صدر پربیننده ها قرار بگیرد.

در همه این ماه ها این برنامه پرمخاطب تلاش کرد در عین حفظ پروتکل های بهداشتی و مراقبتی مثل کاهش تعداد تماشاگران، اجباری کردن ماسک و حتی در مقطعی حذف تماشاگران تولید این مسابقه را ادامه دهد و مخاطبان و شرکت کنندگانی را که برای حضور در این مسابقه ماه ها تلاش کرده اند محروم نکند.

این مسابقه درنهایت توانست با تغییرات مختلفی که برای شرکت کنندگان و تماشاگران پیش بینی شد به نیمه نهایی برسد و این روزها شرکت کنندگان راه یافته به این مرحله درحال تمرین برای اجرای خود هستند.

برنامه «هشتگ عصر جدید» نیز روزهای پنجشنبه و جمعه آماده سازی ۲۰ استعداد این مرحله را به نمایش می گذارد و نشان می دهد که چطور در قالب باشگاه مهارت این آماده سازی صورت می گیرد.

این روزها در حالیکه فصل دوم این مسابقه در حال تدارک است، سازندگان برای ارسال ویدئوهای مردمی نیز فراخوان داده اند تا فصل سوم این مسابقه را نیز به تولید برسانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها