
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، بر این اساس ستاد تنظیم بازار اعلام کرده است؛ ضرورت دارد سازمان های نظارتی و دستگاههای اجرایی مسئول، علاوه بر نظارت بر سایر اقلام کالایی در سطح بازار و خدمات، فعالیت های نظارتی خود را به صورت ویژه معطوف به مبارزه با عرضه خارج از شبکه، احتکار، کم فروشی، امتناع از عرضه و گرانفروشی و ... در این کالاها کنند.
این ابلاغیه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمانهای صمت استانها و سازمان تعزیرات حکومتی و همچنین سازمان های جهاد کشاورزی استان ها را به عنوان مسئول پیگیری و اجرای این موضوع تعیین کرده است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
تهیهکننده، نویسنده و بازیگران مجموعه شبکه سه، از چالشهای تولید یک قصه اجتماعی میگویند
در گفتوگو با یک جامعهشناس، تهدیدات و فرصتهای هوش مصنوعی برای خانوادههای ایرانی را بررسی کردهایم
سعید شیخزاده در گفتوگو با «جامجم» عنوان کرد