معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: روز شنبه در ستاد ملی مبارزه با کرونا کمک ودیعه اجاره به اقشار کم درآمد تصویب می‌شود؛ رقم آن فعلا مشخص نیست، اما قطعاً بلاعوض نخواهد بود.
کد خبر: ۱۲۶۹۷۰۵

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمود محمودزاده افزود: وزارت راه و شهرسازی برای کمک به اقشار اجاره‌ نشین، بسته‌ای را به دولت پیشنهاد داده که روز شنبه در ستاد ملی مبارزه با کرونا تصویب و سریعاً عملیاتی می‌شود.

وی گفت: در این زمینه قرار است مبلغی به عنوان کمک ودیعه اجاره به خانوار‌های کم درآمد پرداخت شود که هنوز جزئیات آن مشخص نیست، اما قطعاً بلاعوض نخواهد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دستگاه‌های متعددی در این خصوص نظر می‌دهند و دولت‌به جمع‌بندی می‌رسد گفت: این موضوع یکی از موارد کوتاه مدتی است که برای ساماندهی به بازار مسکن در دستور کار دولت قرار دارد.

محمودزاده خاطرنشان کرد: در بخش اجاره همچنین بحث مسکن استیجاری را به عنوان یک سیاست برای کنترل بازار اجاره پیگیری می‌کنیم. در این زمینه اصلاح آیین‌نامه را به شهرداری ابلاغ و اعلام آمادگی کرده‌ایم. قرار است آن‌ها نیز طرح خود را بفرستند و در جلسه‌ای درباره آن تصمیم گیری کنیم.

‏وی تاکید کرد: مسکن استیجاری هم اکنون به صحن دولت رسیده و منتظر مصوبه نهایی دولت هستیم تا شرکت‌های اجاره داری بتوانند شکل حقوقی بگیرند و در بازار اجاره نقش ایفا کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها