خلیل‌زاده: خودمان قهرمان می‌شویم؛ نیازی به کمک دیگر تیم‌ها نداریم

باید کمک کنیم چرخ فوتبال بچرخد

شجاع خلیل‌ زاده مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس شرایط خوبی را برای تیمش در شروع دوباره لیگ متصور است.
کد خبر: ۱۲۶۸۰۹۳
فوتبالیستی که با اضافه شدن دراگان اسکوچیچ، در بازگشت به لیگ قصد دارد تا اردوی تیم‌ملی پیشرفت کند:

 تمرینات شروع شد، اوضاع‌تان چطور است؟
در این یک هفته فشار زیادی روی بدن‌مان نبود و به تازگی، یکی، دو روز است تمرین با کش و بدنسازی را شروع کرده‌ایم. شاید هفته بعد شرایط سخت‌تر شود. البته این را هم بگویم که در مدت قرنطینه خانگی، تمرین داشتیم و بدن‌مان خیلی هم ناآماده نیست.

 صحبت از قهرمانی در تمرینات پیش کشیده شد؟
بله ما می‌دانیم که باید قهرمان شویم و این افتخار را به هواداران تقدیم کنیم. طبیعی هم هست زیرا 4 سال است تلاش می‌کنیم و به خصوص در این فصل، از یک جایی به بعد، فاصله‌مان را با سایر رقبا بیشتر کردیم. حالا هم منتظر آغاز دوباره فصل هستیم تا برگردیم و از صدرنشینی‌مان تا رسیدن به قهرمانی دفاع کنیم.

 اما به نظرت این موضوع خطرناک نیست که تا این حد به قهرمانی مطمئن هستید؟
ما مطمئنیم قهرمان می‌شویم چون روحیه بالایی داریم اما این طور نیست که همه‌چیز را فدا کنیم. اتفاقا با قدرت به لیگ برمی‌گردیم و می‌خواهیم قهرمانی را قطعی کنیم. یعنی با تلاش خودمان این افتخار را رقم بزنیم. دنبال مسائل دیگری نیستیم و نمی‌خواهیم دیگران کمک کنند قهرمان شویم. باید در همه بازی‌ها برای برد به میدان برویم و بهترین نتیجه را بگیریم و کار را تمام کنیم. در ضمن، بازی‌های‌مان نسبت به سایر مدعیان، آسان‌تر به نظر می‌رسد و این هم می‌تواند یک برگ‌برنده برای‌مان باشد.

 با این‌حال هنوز برخی باشگاه‌ها نسبت به شروع لیگ معترض هستند.
در این مورد حرف زیادی ندارم چون هر چه بود، طی روزهای گذشته گفتیم. همه ما باید تابع قانون باشیم. درست نیست سازمان لیگ، وزارت بهداشت، فدراسیون و همه نهادها بگویند با رعایت اصول بهداشتی، می‌توانیم لیگ را برگزار کنیم و چند باشگاه بگویند این کار را نمی‌کنند. همه ما همیشه در معرض ابتلا به این بیماری هستیم و مشخص نیست چه اتفاقی برای‌مان رخ بدهد. امیدواریم اتفاق بدی رخ ندهد اما نباید همه زندگی‌مان را کنار بگذاریم و در خانه بمانیم. البته کسانی که در مورد تعطیلی لیگ صحبت می‌کنند، مسائل دیگری را هم به زبان می آورند مثل این که پولی برای ادامه دادن به مسابقات ندارند. امیدوارم که این طور نباشد و همه کمک کنیم تا چرخ فوتبال دوباره به چرخش در بیاید.
 
علی علی یاری - ورزش / روزنامه جام جم
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها