در بیانات اخیر رهبر انقلاب ، از کلید واژه «دولت جوان حزب اللهی» سخن گفته شد. این کلید واژه پیشتر نیز مطرح شده بود و ایشان از مردم و مسئولین خواسته بودند با روی آوردن به جوان گرایی، زمینه روی کار آمدن این دولت را فراهم آورند.
کد خبر: ۱۲۶۶۹۹۷

احمد کریمی اصفهانی، دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار و فعال اصول گرا در گفتگو با جام جم آنلاین ، گفت: «دولت جوان حزب اللهی همان دولتی است که می تواند در طراز جمهوری اسلامی باشد».

اصفهانی با اشاره به وجود نابسامانی های بسیار در سطح کشور عنوان کرد: « رهبری دولتی را مدنظر دارند که بتواند عدالت را در جامعه به وجود بیاورد. فاصله طبقاتی زیاد شده و این مسئله بسیار نگران کننده است».

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف سرکار آمدن دولت مذکور را زمینه ساز حل مشکلات کشور دانست و ویژگی¬های آن را اینطور برشمرد: «این دولت باید از ولایت تبعیت داشته باشد و از نظر سطح علمی در بالاترین مرتبه باشد. در راستای احکام اسلام ناب حرکت کند و به جای ملاک قرار دادن خود، مردم را در نظر داشته باشد».

وی همراهی و رضایت مردم را شرط تشکیل و بقای نظام اسلامی اعلام کرد و دولت جوان حزب اللهی را دولتی خواند که می تواند سطح رضایت مردم در جامعه را بالا ببرد.

این فعال اصول گرا با عنوان این مطلب که منظور از این دولت فقط قوه مجریه نیست، اظهار داشت: « این ویژگی باید در سه قوه باشد و مجموعه قوا و نظام بایست در جهت حل مشکلات متحد شوند».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها