یک فعال سیاسی اصولگرا معتقد است که اکثریت مدیران امروز ما محافظه کار و لیبرال و ناتوان و ناکارآمد بودند و ما امروز با چنین مشکلاتی روبرو شده ایم
کد خبر: ۱۲۶۶۹۷۹

حسین کنعانی مقدم در گفت و گو با جام جم انلاین با اشاره به صحبت های رهبری؛ دولت جوان حزب‌اللّهی‌ علاج مشکلات کشور است گفت: در چهل و اندی سال گذشته از جنبش دانشجویی صحبت می کردیم. به نظر می رسد، بیانات مقام معظم رهبری در ده فرمان برای جنبش دانشجویی مانیفستی است تا اگر کسی می خواهد دانشجوی جهادی و انقلابی باشد در تراز انقلاب اسلامی به این ده توصیه و ده فرمان عمل کند. یکی از مبانی آن بحث دولت سازی و نهادسازی برای تداوم انقلاب اسلامی است.
 
وی در ادامه افزود: توصیه ایشان این بود که ما نیاز به دولتی جوان و حزب الهی داریم. جوان به عنوان دولتی چابک، با نشاط، پر تلاش، جهادگر و دارای انگیزه های خدمت به مردم که شاخصه های مهمی بود که مورد تاکید رهبری بودند و به نظر می رسد باید در سال 1400 به این مطالبه رهبری پاسخی مثبت بدهیم. در عین حال دولت فعلی باید همین موضوع را سرمشق فعالیت های خود قرار بدهد و براساس آنچه که در دنیا تحت عنوان دولت های چابک مطرح است سعی کند دولت را کوچک ولی پرتلاش کند تا دولت کارآمدی بالایی داشته باشد.
 
کنعانی مقدم در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: به لطف خدا ما وضعیتی داریم که جوانانی پر شور و با انگیزه و نیروهایی جهادی و پر تلاش و پر انگیزه در میدان عمل داریم. افرادی چون قاسم سلیمانی کسانی بودند که ما را به هدف می رسانند در غیر این صورت افرادی محافظه کار و کسانی که به دنبال قدرت و منفعت خود هستند و نمی خواهند قدرت را در مسیر خدمت قرار بدهند که ما را با مشکلات امروز روبرو می کنند.
 
این اصولگرا در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه اکثریت مدیران امروز ما محافظه کار و لیبرال و ناتوان و ناکارآمد بودند و ما امروز با چنین مشکلاتی روبرو شده ایم. مساله دیگر این است که افرادی که به عنوان مسئولین و مدیران کشور تعیین می شوند اگر چنین نگاهی نسبت به حاکمیت کشور نداشته باشند به مرور منزوی می شوند و کنار گذاشته می شوند و به افرادی محافظه کار و فرصت طلب و سکولار تبدیل خواهند شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها