مجتبی شاکری عضو پیشین شورای اسلامی شهر تهران و دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی لازمه ایجاد دولت جوان حزب اللهی را خروج نیروهای مسن و کم تحرک خواند و بیان کرد: «باید در کشور چرخش نخبگان صورت بگیرد و این به نوعی پوست اندازی چهره های اجرایی کشور است».
کد خبر: ۱۲۶۶۹۹۸

 شاکری در گفتگو با جام جم آنلاین ، قانون «منع به کارگیری بازنشستگان» را یک تصمیم ملی در راستای این حرکت دانست و عنوان داشت: «بعضی دستگاه‎ها این قانون را دور زدند و تضعیف کردند ولی اجرای این قانون تصمیم مناسبی برای نظام است».

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در مورد شرایط جامعه گفت: «در جامعه ما نیروهای فارغ التحصیل زیادی آماده خدمت هستند ولی پست های خالی برای بکارگیری آنان وجود ندارد. باید هم از طریق قوانین موجود آنها را وارد صحنه خدمت کنیم و هم اینکه افرادی که در پست های مدیریتی و اجرایی هستند کار را به جوان ترها واگذار کنند».

وی فهرست وحدتی که برای انتخابات مجلس ارائه شد را از مصادیق این دولت جوان حزب اللهی دانست و اظهار داشت: «یک سوم از این لیست جوانان هستند و اکثریت آن را نیروهای تازه کار تشکیل دادند. این یعنی عملیاتی کردن مبحث نظری که رهبری فرمودند».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها