مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به ترافیک روان در اغلب جاده‌ها، گفت: آزادراه قزوین-رشت در مقطع رودبار به تنکابن در استان گیلان، تا اطلاع بعدی به دلیل نداشتن ایمنی کافی مسدود است.
کد خبر: ۱۲۶۶۲۲۹

به گزارش جام جم آنلاین، ایمان محرابی‌نیا در گفتگو با فارس ‌در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها بیان کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران مقاطع کردان و بین مهرویلا تا پایانه شهید کلانتری، سنگین است.

وی ادامه داد: در محورهای فیروزکوه، هراز و کندوان، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت، در حال حاضر تردد روان است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر در برخی جاده‌های استان‌های اردبیل و گیلان باران می‌بارد.

افزایش 4 درصدی تردد خودرو در جاده‌ها

محرابی‌نیا اظهار داشت: طبق اطلاعات 2296 دستگاه ترددشمار جاده‌ای، کل تردد ثبت‌شده در شبانه‌روز گذشته نسبت به روز قبل 4 درصد افزایش دارد، در همین مدت بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19، کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح و سهم خودروهای سنگین در ترافیک راه‌ها 15.7 درصد ثبت شد.

آزادراه کرج - تهران با حدود 140 هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده کشور

محرابی‌نیا اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته آزادراه کرج - تهران با 139 هزار و 16 تردد پرترافیک‌ترین جاده کشور بود و پس از آن آزادراه‌های کرج - قزوین و قزوین - کرج بیشترین تردد را داشتند.

انسداد آزادراه قزوین - رشت و 9 محور دیگر

وی با اشاره به انسداد 10 جاده به دلیل نداشتن ایمنی، اظهار داشت: آزادراه قزوین - رشت در مقطع رودبار به تنکابن در استان گیلان تا اطلاع بعدی به دلیل نداشتن ایمنی کافی مسدود است.

وی اضافه کرد: در همین مدت محور قزوین - همدان، محور رودبار - قلعه‌گنج، جاده رودبار - کهنوج، محور خرم‌آباد - پلدختر و جاده شمشک - دیزین نیز مسدود است.

مقام مسئول سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: آزادراه تهران - شمال و بالعکس تا پیش از تعطیلات عیدفطر هر روز غیر از روزهای پنج‌شنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد تعطیلات، از ساعت 19 تا 7 روز بعد مسدود و محورهای جایگزین کندوان، هراز و فیروزکوه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها