9 ماه پیش بود که پیش از اینکه روح استقلالی ها خبر هم داشته باشد روزنامه «گازتا دلواسپور» ایتالیا اقدام به چاپ سلسله اخباری در رابطه با استراماچونی سرمربی استقلال کرد و مدعی شد که او به زودی از جمع آبی پوشان تهرانی جدا می شود.
کد خبر: ۱۲۶۵۳۰۲

به گزارش جام جم آنلاین ، در آن روزها استقلال به خوبی نتیجه می گرفت، به سبک فوتبال ایتالیا بازی می کرد و همه از اینکه یک مربی جوان و کاریزماتیک ایتالیایی تا این اندازه آبی پوشان پایتخت را متحول کرده خوشحال بودند. بسیاری پیش بینی می کردند این استقلال مدرن و دوست داشتنی قهرمان این فصل می شود اما گازتا دلواسپور ایتالیا نخستین اخبار نگران کننده را منتشر کرد. این نشریه ایتالیایی مدعی شد که استراماچونی به دلیل مشکلات مالی به زودی راه خود را از استقلال جدا می کند و به ایران برمی گردد. بسیاری ابتدا این اخبار رسانه بزرگ ایتالیایی را نادیده گرفتند اما سلسله اخبار این نشریه ودیگر رسانه های ایتالیایی در رابطه با استراماچونی بالاخره به واقعیت تبدیل شد و مرد ایتالیایی از ایران رفت.

حالا در اردیبهشت ماه 99 هستیم، نه تنها ایران که بسیاری از کشورهای دیگر دنیا به خصوص همین ایتالیا درگیر یک ویروس مرموز هستند که کل فعالیت های جهان از جمله ورزش را تعطیل کرده است. اما در همین شرایط طی 48 ساعت گذشته نشریات و رسانه های مختلف ایتالیایی خبر از حضور استراماچونی در تیم ملی ایران به عنوان سرمربی می دهند. با وجود تکذیب فدراسیون فوتبال ایران این اخبار همچنان ادامه دارد. حالا ما با دو فرضیه روبرو هستیم. نخست اینکه همانند 9 ماه پیش رسانه های ایتالیایی راست می گویند و استرا در نهایت سکان هدایت تیم ملی را از اسکوچیچ می گیرد. اما فرضیه دوم حاکی از چیز دیگری است. از ابتدای امسال تا امروز شایعاتی عجیب در فضای ورزش ایران منتشر شد که یکی از آنها حضور کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس در تیم ملی بود که این هم تکذیب شد. بعدا کاشف به عمل آمد که شایعات فروردین 99 متوجه یک گروه از دلالان نام آشناست. حالا نمی دانیم استراماچونی را به کدام وصل کنیم، به نشریات ایتالیایی یا گروه دلالان.

به هر حال هر دو در ماه های گذشته بارها تاثیرگذاری خود را بر روی ورزش ایران و به خصوص فوتبال نشان دادند با این تفاوت که گروه رسانه های ایتالیایی اخباری منتشر می کنند که به واقعیت تبدیل می شوند اما گروه دلالان...

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها