گزارش اختصاصی «جام‌جم» از جزئیات سری پنجم یک سریال طنز موفق که این روزها درحال تولید است

نون‌‌خ؛ روایت وطن‌دوستی ایرانی

موهایمان را واقعا تراشیدیم،کیوان «نون.خ» با خود من فاصله زیادی داشت . کار ما در سریال نون خ فصل دوم خیلی سخت تر شده بود. البته فصل اول هم واقعا سخت بود چون در شرایط دشواری در زمستان کار کردیم و در برف و باران و سرمای شدید تصویربرداری انجام شد.
کد خبر: ۱۲۶۴۸۲۸

 

سختی کار در سریال نون خ فصل دوم

سیروس میمنت در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین درباره سختی کار این فصل از «سریال نون خ» با توجه به استقبالی که در فصل اول از آن شد، بیان کرد: کار ما در فصل دوم خیلی سخت تر شده بود. البته فصل اول هم واقعا سخت بود چون در شرایط دشواری در زمستان کار کردیم و در برف و باران و سرمای شدید تصویربرداری انجام شد.

وی با اشاره به این سختی ها اظهار کرد: خاطرم هست هر یک از بچه ها در طول تولید این سریال یکی دو بار بیمار شدند به دلیل همین شرایط آب و هوایی و سختی هایی که داشتیم. به طور مثال جاده طولانی بود و یا سرمای مناطق غرب کشور سرمای بسیار سختی است و ما باید همه این اتفاقات را تحمل می کردیم.

توجه بیشتر به سریال نون خ در مناطق کرد نشین

سیروس میمنت بازیگر نقش کیوان با اشاره به اینکه در این فصل بیشتر در کرمانشاه و مناطق کردنشین تصویربرداری انجام شد، اظهار کرد: ما بازخوردی از فصل اول داشتیم و متوجه شدیم فصل هایی که در مناطق کردنشین گرفته شده بود بیشتر مورد توجه مخاطبان و مردم قرار گرفته است و بیننده ها واقعا پسندیده بودند.

شخصیت کیوان

این بازیگر با اشاره به نقش خودش در این سریال گفت: کیوان شخصیتی دارد که هم طناز است و هم پیچیدگی هایی داشت. به طور مثال او هم فامیل سعید آقاخانی یا نورالدین بود و هم با او درگیری هایی داشت و باید همه اینها را با هم حفظ می کرد. این بازی باید لب مرزی بود و من آن را رعایت می کردم. اینها به کار طنازی خاصی هم بخشیده بود و به نظرم مردم خیلی لذت می بردند.

سیروس میمنت درباره اینکه چقدر این شخصیت برای خودش قابل لمس بوده است، بیان کرد: این نقش با خود واقعی من خیلی فرق داشت و من تلاش کردم خودم را به آن نزدیک کنم. در طول کار هم با حساسیت های لازم و جدیت جلو رفتیم به طور مثال با اینکه خود من کرد هستم اما باز هم از مربیانی برای ادای این زبان کمک گرفتیم.

دلیل تراشیدن موهایش

این بازیگر در بخش دیگر درباره اینکه چطور موهایشان را برای این سریال زدند، توضیح داد: من و همه بازیگران در آن صحنه موهایمان را تراشیدیم و عشقی که به این کار داشتیم باعث شد چنین کاری انجام دهیم.

ساخت فصل سوم سریال نون خ

سیروس میمنت در پایان درباره ساخت فصل سوم سریال نون خ نیز گفت: هنوز صحبتی با ما بازیگران انجام نشده است ولی اگر قرار باشد فصل سوم باشد بسیار علاقمندم در آن حضور داشته باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها