گروه معارف اسلامی شبکه یک همزمان با آغاز ماه شعبان المعظم، ویژه برنامه «مناجات شبانه» را روی آنتن برد که با استقبال خوب مردم مواجه شد.
گروه معارف اسلامی شبکه یک همزمان با آغاز ماه شعبان المعظم، ویژه برنامه «مناجات شبانه» را روی آنتن برد که با استقبال خوب مردم مواجه شد.
کد خبر: ۱۲۶۴۵۵۷

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان،گروه معارف اسلامی شبکه همزمان با آغاز ماه شعبان المعظم، ویژه برنامه «مناجات شبانه» را روی آنتن برد.

این برنامه در دو هفته ابتدایی این ماه عزیز از کنار مرقد مطهر امام خمینی (ره) به طور زنده پخش شد که در آن مداحان مختلفی دعای شعبانیه را همراه با مدیحه سرایی، زمزمه می‌کردند.

به گفته محمد تورنگ مدیر گروه معارف اسلامی شبکه یک، در دو هفته پایانی ماه پیامبر اسلام (ص) برنامه مناجات شبانه از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی روی آنتن می‌رود که در قالب این برنامه ابتدا کارشناس مذهبی ۱۵ دقیقه در خصوص آثار دعا بر انسان سخنرانی می‌کند و سپس ذکر مناجات شعبانیه توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت قرائت می‌شود.

آقای تورنگ از استقبال خوب مخاطبان نسبت به برنامه مناجات شبانه خبر داد و تصریح کرد: با توجه به انتشار ویروس کرونا، زانو زدن علم در برابر معنویت و آرامشی که از طریق نیایش و دعا برای مردم ایجاد می‌شود، این برنامه توانست نظر مخاطبان را جلب کند و این پذیرش مردمی از طریق پیامک‌های متعددی که برای برنامه ارسال شد، قابل لمس بود.

مدیر گروه معارف اسلامی شبکه یک با بیان اینکه پخش «مناجات شبانه» تا پایان ماه شعبان هر شب حوالی ساعت ۲۴ پخش ادامه خواهد داشت، یادآور شد: برنامه‌ای با همین محتوا با نام "روایت بندگی" همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان از شبکه یک پخش می‌شود که این برنامه حوالی ساعت ۲۳:۴۵ هر شب از جوار حرم امام رضا (ع) روی آنتن خواهد رفت.

محمد تورنگ درباره محتوای روایت بندگی اظهار داشت: دهه اول ماه رمضان حاج مهدی سماواتی، دهه دوم سیدرضا نریمانی و دهه سوم حاج سعید حدادیان به طور زنده در این برنامه مناجات خوانی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها