حتما تا حالا مشاهده کرده اید که قیمت بلیط هواپیما نوسانات بسیاری در روزهای مختلف سال دارد و به همین دلیل نمی توان قیمت خاصی برای بلیط ها در نظر گرفت.
کد خبر: ۱۲۴۶۴۷۶
پیش بینی قیمت بلیط هواپیما

عوامل متعددی بر قیمت بلیط هواپیما تاثیر خواهد گذاشت و از جمله مهمترین موارد تاثیرگذار بر قیمت می توان به نوع مسیر پروازی اشاره کرد.

فاصله بین مبدا و مقصد یکی از مهمترین عواملی است که سبب تمایز قیمت خواهد شد و البته زمان پرواز نیز بر میزان قیمت بلیط تاثیر خواهد داشت. به دلیل وجود بلیط های چارتر نوسانات در قیمت بلیط هواپیما بسیار زیاد می باشد و مسیر های پرتردد معمولا قیمت های متفاوت تری نیز خواهند داشت. حتما در مواقعی که میزان درخواست برای پرواز زیاد باشد قیمت بلیط برای آن مسیر نیز بالاتر خواهد بود.

چگونه بلیط ارزان بخریم؟

بسیاری این تصور را دارند که بلیط های لحظه آخری در همه حال قیمت ارزان تری خواهند داشت اما این امر در همه مواقع درست نخواهد بود و در برخی موارد در صورتی که بلیط هواپیما را از قبل خریداری کرده باشید می توانید در میزان هزینه های بلیط صرفه جویی داشته باشید.

زمان باقی مانده به پرواز نیز از دیگر موارد تاثیرگذار بر قیمت بلیط هواپیما می باشد اما در صورتی که میزان درخواست برای سفر برای مواقع خاص باشد شاهد نزول قیمت بلیط ها نخواهید بود و برعکس حتی ممکن است قیمت بلیط افزایش یابد!

بلیط های چارتر و سیستمی

بلیط های چارتر و سیستمی دو نوع بلیط های هواپیما هستند که بلیط های سیستمی توسط شرکت پروازی ارائه شده و قیمت آن تقریبا ثابت خواهد بود اما بلیط های چارتر به نوعی از بلیط ها گفته می شود که توسط شرکت های هواپیمایی و یا افراد چارتر کننده به صورت عمده خریداری شده و به صورت تکی به فروش می رسند. این بلیط ها معمولا قیمت بالاتری نسبت به بلیط های سیستمی خواهند داشت اما تا زمانی که میزان درخواست برای پرواز بالا باشد! زمانی که تنها چند روز به موعد سفر باقی مانده و صندلی های هواپیما تکمیل نشده باشد افراد چارتر کننده اقدام به ارائه تخفیف برای بلیط می نمایند تا از وارد شدن ضرر جلوگیری کنند و طبیعتا این امر سبب صرفه جویی چشمگیری در میزان هزینه های سفر خواهد شد و با مشاهده ظرفیت هواپیما می توانید پیش بینی قیمت بلیط هواپیما را به خوبی انجام دهید.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما

انتخاب بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما از جمله مواردی است که می توانید با قیمتی مناسب بلیط مورد نظر خود را خریداری کنید. در صورتی که میزان تقاضا برای پرواز زیاد باشد حتما قبل از یک هفته نسبت به خرید بلیط اقدام کنید و در صورتی که میزان تقاضا برگشت برای مسیر شما بیشتر باشد می توانید روزهای آخر را برای خرید بلیط انتخاب کنید که در این صورت قیمت بلیط ها کاهش چشمگیری خواهند داشت.

جیمبو سامانه ای هوشمند برای پیش بینی قیمت بلیط هواپیما

تغییرات قیمت بلیط هواپیما بسیار بالا می باشد و به همین دلیل نیاز به تجربه و همچنین آگاهی در زمینه های مختلف برای پیش بینی قیمت بلیط هواپیما خواهید داشت. کارشناسان سامانه جیمبو به دلیل آگاهی کامل و تجربه ای که دارند کلیه موارد تاثیرگذار بر قیمت بلیط را تحلیل کرده و می توانند شما را با بهترین زمان خرید بلیط آشنا نمایند. با وارد شدن به وب سایت این سامانه می توانید تاریخ رفت و برگشت خود را مشخص نموده و لیست کاملی از بلیط ها را مشاهده کنید و سپس چندین بلیط از شرکت های هواپیمایی مختلف نمایش داده خواهد شد و سامانه هوشمند جیمبو به شما خواهد گفت که بهترین زمان برای خرید بلیط چه زمانی می باشد.

توزیع رسانه ای : رپورتاژ ادز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها