کد خبر: ۱۲۴۴۴۰۱
آهنگ های محسن یگانه +عکس

بیوگرافی کوتاه از محسن یگانه :

محسن یگانه زاده 23 اردیبهشت 1364 در شهر گنبد کاووس .
خواننده محبوب ایرانی در سبک پاپ است، او بسیاری از آهنگ هایی که منتشر کرده را خود ترانه سرایی و آهنگسازی و نیز تنظیم کرده است . و در سبک خود بسیار حرفه ای و همچنین کار هایی که از اون منتشر شده مورد پسند عامه مردم شده است . او نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور هم بسیار طرفدار دارد .او فرزند یکی از شهدای جهنگ ایران و عراق " محمدرضا یگانه " و مادرش نیز استاد دانشگاه است .

مختصری از زندگی هنری :

محسن یگانه اولین آهنگ خود را با همکاری محسن چاوشی و زنده یاد حامدهاکان با نام " نشکن دلمو " با ترانه سرایی و اهنگسازی خودش وارد دنیای موسیقی کرد .
اولین آلبوم خود با نام " سال کبیسه " را بدون مجوز از وزارت ارشاد و به صورت زیرزمینی منتشر کرد .

محسن یگانه در 17 تیر ماه 1387 با اخذ مجوز از وزارت ارشاد اولین آلبوم رسمی خود را با نام " نفس های بی هدف منتشر کرد این اولین موفقیت محسن یگانه در عرصه موسیقی بود و در کارنامه خود ثبت کرد.

حاشیه های یکی از کار های محسن یگانه:

او آهنگی با نام " گله کرکس ها " را منتشر کرد و محتوای آن را یهود ستیزانه قلمداد شد . به همین علت کنسرت محسن یگانه در سال 2017 در سالن مایکروسافت تئاتر شهر لس آنجلس با تظاهرات و تحریم جامعه کلیمیان ایرانی تبار همراه شد.


همکاری ها :

محسن یگانه در کارنامه خوانندگی خود با محسن چاوشی و رامین بیباک ، محمد اصفهانی و علی لهراسبی و ... همکاری داشته و برای خوانندگان نامبرده شده ترانه سرایی و آهنگسازی کرده است .

آثار محسن یگانه :

همچنین شما عزیزان میتوانید برای دریافت آهنگ های محسن یگانه به وبسایت فارس ترانه مراجعه و با بالاترین کیفیت دانلود کنید . همچنین آهنگ های منتشر شده در وبسایت فارس ترانه به همراه متن آهنگ میباشند و این متن ها در فایل دانلود آهنگ نیز موجود میباشد و شماعزیزان میتوانید همزمان با پخش موسیقی در موبایل و یا لپ تاپ خود از متن این آهنگ ها نیز استفاده کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها