پلیس راهور با اعلام برنامه محدودیت‌ های ترافیکی پایان هفته در محورهای منتهی به مازندران، از یک‌طرفه شدن جاده کندوان در عصر جمعه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۹۵۰۶
کندوان جمعه یک‌طرفه می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی پلیس راه کشور، اعمال محدودیت‌ های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه) شروع شد و تا ۶ بامداد روز شنبه دوم آذر ادامه خواهد داشت.

در این مدت تردد هر نوع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از محورهای کرج – چالوس و هراز ممنوع است.

محور چالوس - کرج

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هشتم آذر تا ۲ بامداد روز شنبه نهم آذر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج – چالوس ممنوع است.

محور هراز

- تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع است.
- تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ امروز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (هفتم و هشتم آذر) از محور هراز ممنوع است.

وضعیت جوی

بر اساس پیش بینی هواشناسی سیاه بیشه، هوای امروز کمی ابری است و دمای هوا ۱۲ درجه سانتیگراد است.

همچنین هوای روز پنجشنبه این محور کوهستانی نیز صاف تا قسمتی ابری پیش بینی شده و دمای هوای منفی یک تا ۱۱ درجه سانتیگراد در نوسان است.

هوای روز جمعه در این محور صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما است و دمای هوا نیز صفر تا ۱۱ درجه سانتیگراد پیش بینی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها